Aviseringar
Rensa alla

Bästa tid att köpa dildo?


Ämnesstartare

Jag har tänk på att köpa en dildo ganska länge nu, men jag är så jäkla feg att jag inte vågar gå in i en sexbutik, o jag tänker inte beställa från internet så ni behöverinte snacka om det.
Men om jag skulle gå in i en butik så vill jag inte vara ensam där, helst ska det vara flera kunder, min fråga är då vilken tid på dygnet tror ni att det är mest männiksor i en sådan butik, och vilken dag? Jag hade tänkt att gå till en butik på södermalm.


   
Citera
Ämnesetiketter

jag skulle rekomendera den 3e tisdagen i månaden, kl 11.57, EXAKT 11.57


   
SvaraCitera
Åtta

Har du varit inne i en sån butik någon gång? Det är inte speciellt pinsamt. Om man bortser från snuskgubben som står och tittar på collector's edition-utgåvan av Anal Adventures XIII så brukar det vara en väldigt avslappnad stämning, och sällan speciellt mycket folk.


   
SvaraCitera

Beställ från vuxen.se,du får en sms avisering och bara gå till närmsta postställe och hämta?Ingen vet vad d är du köper och ingen är direkt intresserade heller.[shake]


   
SvaraCitera

Det känns väl inte som att det någonsin är någon direkt rusning i sådana affärer. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Folk som jobbar i sådana affärer har oftast en ganska slapp inställning, dom har alltid sett och sålt värre saker.


   
SvaraCitera

Dem som jobbar där använder säkert dildo själva och är vana vid att folk köper sånt.


   
SvaraCitera

sup dig lite småfull först så bryr du dig inte om ifall nån stirrar etc


   
SvaraCitera
elinc

Djävulen:

sup dig lite småfull först så bryr du dig inte om ifall nån stirrar etc

du är smart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Djävulen:

sup dig lite småfull

Löser alla problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inget att oroa sig för, dom som är i butiken är nog förstående.


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Det känns väl inte som att det någonsin är någon direkt rusning i sådana affärer.

Du anar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för svårighetsgraden av att beställa en dildo över internet anonymt är slående?


   
SvaraCitera

om det är så jobbigt att gå in i en affär så beställ över internet, ingen som kan se va du beställt ändå


   
SvaraCitera

helgfria söndagar


   
SvaraCitera