Aviseringar
Rensa alla

Bästa tjej kompis!


Ämnesstartare

Tja!

Tänkte höra runt lite här vad ni tror denna tjej vill..

Det började förra året, då vi började samma klass på gymnasiet, då hon hade väldigt mkt personliga problem som blev väldigt jobbiga för henne.

Och på något konstigt sätt så kom vi varandra väldigt nära varandra, jag pratade med henne om allting och var alltid med henne på rasterna på skolan.

Men sedan så skaffade jag flickvän och vi gled isär ganska mycket, samt att det blev sommarlov så vi sågs inte så ofta.
jag och min flickvän gjorde dock slut i September och min kompis som vi kan kalla "Sara" var där och pratade med mig och vi kom väldigt nära varandra igen, vi var allmänt väldigt trevlig mot varandra, precis som jag ville ha det.. Dock så började jag få känslor för henne, så när det var en fest för att välkomna alla tillbaka till klassen så blev det kanske en eller två för många öl så jag gick fram till henne óch hånglade med henne (vet ej om jag fick respons eller inte) men hon blev nog chockad eller något, och jag bad om förlåt dagen efter medans hon sa att det var lugnt. Sedan helgen efter så gjorde jag bort mig ännu mer med denna tjej (skit i detaljer) och vi gled isär väldigt mkt.

Men nu på senaste månaden så verkar hon vara (det är nästan så jag tror att hon är intresserad) men jag behöver eran hjälp.

Vi pratar dagligen på skolan, samt håller om varandra och sitter bredvid varandra på lektioner.
Vi är oftast väldigt nära varandra på rasterna, och vi pratar dagligen i telefon minst en timme varje kväll innan vi somnar.. Hon varierar dock mellan att vara typ gosig på telefon, till att vara mindra gosig

Är hon intresserad eller vill hon bara vara en väldigt bra kompis?


   
Citera
Ämnesstartare

Vet ej, länka tråden till henne och hoppas att hon svarar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch, sånt där är så svårt att svara på :/
det låter ju som att ni har en väldigt nära relation 🙂
Har ni parat något om det som hände innan, på festerna? Hur hon tog det liksom.
Det är ju svårt i ett sånt här läge. Man vill ju veta hur det ligger till, men man vågar inte riktigt eftersom det i värsta fall kan förstöra vänskapen, om du talar om för henne vad du känner alltså[sad]
Det bästa är så såklart att fråga rakt ut, men det är verkligen inte det lättaste. Går det på något sätt att lirka ur henne det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Vet ej, länka tråden till henne och hoppas att hon svarar.

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hell_man:

Har ni parat något

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo vi har en väldigt nära relation.
Nej, har inte riktigt vågat eftersom vill absolut inte förstöra det vi har just nu.
Och frågar jag henne rakt ut så blir det nog konstigt mellan oss igen, jag brukar ha väldigt lätt att veta vad tjejer brukar vilja, men denna tjej är så himla hemlighetsfull så det är hur svårt som helst att veta nånting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

[love]

Oops hihi menade pratat.
Frågan om parning kan iofs stå kvar, den är ju relevant i sammanhanget[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orka inte läsa jag är tjock o har inte kondis


   
SvaraCitera

Hon vill ha dig som kompis, inget mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon är förvirrad [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och det kan ju vi svara på, särskilt när vi varken känner henne eller dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semperi:

Är hon intresserad eller vill hon bara vara en väldigt bra kompis?

Skitsvårt o säga, men om hon inte strulade tillbaka så tror jag bara hon är en kompis^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon känner sig väl desperat och vill ha någon att ligga med.


   
SvaraCitera

Jag tror inte hon är intresserad, hon verkar bara se dig som en väldigt nära vän. Jag har i princip ett sånt förhållande med en kille nu och jag är inte ett dugg intresserad..


   
SvaraCitera