Aviseringar
Rensa alla

bästa vän


Ämnesstartare

jag har legat med min bästa väns kille och jag känner mig så jäkla äcklig, hennes kille mår så pass dåligt själv så han kommer berätta sanningen för henne. Vad ska jag säga till min vän när hon konfronterar mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Du ska berätta för henne att du är en dålig vän och att du förstår om hon aldrig någonsin vill träffa dig igen. 

Hennes kill kan gå och dö.


   
SvaraCitera

"jag är en slampa"


   
SvaraCitera

Du kommer nog inte vara hennes vän längre när hon konfronterar dig. Tyvärr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maymay:
Du ska berätta för henne att du är en dålig vän och att du förstår om hon aldrig någonsin vill träffa dig igen. 

Hennes kill kan gå och dö.

Jag är ingen dålig vän att jag har varit lite små äcklig skäms jag för. De största svinet är trots allt hennes kille


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:
"jag är en slampa"

De är jag absolut inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SDniklas:
Du kommer nog inte vara hennes vän längre när hon konfronterar dig. Tyvärr.

Kommer hon vara så elak?


   
SvaraCitera

Milla15:

De är jag absolut inte

Jo det är du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milla15:

Jag är ingen dålig vän att jag har varit lite små äcklig skäms jag för. De största svinet är trots allt hennes kille

Mmm fast du har ändå svikit din vän också.. Du kunde tänkt "en vän gör inte så här" och avstått. Så lägg inte enbart skulden på killen även fast han också har gjort fel. Dessutom så tänker han berätta sanningen vilket man alltid ska göra för allas bästa. Något som du inte tänkt göra tolkar jag det som?


   
SvaraCitera

Milla15:

Jag är ingen dålig vän att jag har varit lite små äcklig skäms jag för. De största svinet är trots allt hennes kille

Fast du är ju lika dålig du. Du är ju inte precis en bra vän när du ligger med din ''bästa väns'' kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jo, men tänkte inte så utan var bara kåt just då. Men han är ju ett svin? Han kommer berätta ja. Men jag vill verkligen inte att hon ska veta sanningen. Vågar inte tänka tanken vad hon kommer säga till mig


   
SvaraCitera

Milla15:
jo, men tänkte inte så utan var bara kåt just då. Men han är ju ett svin? Han kommer berätta ja. Men jag vill verkligen inte att hon ska veta sanningen. Vågar inte tänka tanken vad hon kommer säga till mig

Varför är du oroad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Milla15:
jo, men tänkte inte så utan var bara kåt just då. Men han är ju ett svin? Han kommer berätta ja. Men jag vill verkligen inte att hon ska veta sanningen. Vågar inte tänka tanken vad hon kommer säga till mig

Ja han är ett svin. Men vet du vad? Det är du med! Sluta tro att du är så oskyldig Trött


   
SvaraCitera

det enda felet jag ser här är att det låter som att de inte tänkte berätta först.


   
SvaraCitera

Maymay: Hennes kill kan gå och dö.

håller med.


   
SvaraCitera