Aviseringar
Rensa alla

Bästa vän totalt ignorerar mig


Ämnesstartare

Okej,
Jag och min tjejkompis har bara känt varandra i ett år. Men under detta året har vi gått och blivit bästa vänner. Vi träffades hela tiden och hon har även sagt till mig att jag är hennes bästa vän. Jag är kille btw. Så nu har hon skaffat kille. Denna killen gillar inte mig. Eftersom han tror jag är kär i tjejen. Tjejen har förstått detta och nu försöker hon glömma mig. Hon vill inte prata med mig eller någonting. Allt detta har skett på cirka 2 månader. Alltså från att vara bästa vänner till att inte äns vara vänner på ensast 2 månader. Dock så har jag lite funderingar. Eftersom vi bara känt varandra i typ ett år så funderar jag på om det var så att hon hoppades på att vi skulle bli mer än vänner. Hon älskade att kramas och var alltid jätteglad när vi träffades. En gång kysste hon mig på kinden helt från ingenstans. Jag vet även att hon alltid varit kär i just denna killen, men under den perioden jag kom in i bilden var hon inte det. Det känns nämligen konstigt att hon bara totalt ignorerar mig nu. Vi var bästa vänner liksom. Har någon varit med om något liknande??


   
Citera

Snacka med henne om hur du känner angående hela grejen.


   
SvaraCitera