Aviseringar
Rensa alla

Bästavan eller relation!


Ämnesstartare

Hej!
Jag har länge varit kör i en tjej nu, vi snackar mkt och så, men har aldrig träffats på fritiden. Men idag när hon stack ifrån msn skrev hon;
Du srry men jag måste dra nu 🙁
heeeeeeeeeeeejdddddddå<333
OH AND BTW!

Jag: Okey /: ja vad ville du? <3

hon: Jag ville bara säga....samlar mod...
hon: Du är en av mina allra bästa vänner, och jag är lycklig över att jag har dig!...pustar ut....

Jag blev hur glad som hällst när jag läste detta så klart!
Men jag hade tänkt satsa på henne, men vill ju inte förstöra våran vänskap, jag har gett henne MÅNGA hints om att jag gillar henne, vet inte om hon tagit dem rätt, men hon har börjat skriva <333 nu vilket hon inte har gjort förut under det halvårets vi kännt varandra nu.

Vad säger ni, kommer jag förstöra vår vänskap vi byggt upp, om jag säger vad jag egentligen vill?


   
Citera

Klarar du av att hålla det på vännivå så gör det, för all del. Men känner du inom dig att du egentligen inte kan det kommer du bara trasa sönder dig själv. Då måste du berätta för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

<333

kär [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[confused]


   
SvaraCitera

De som Penstrokes skrev, du kan vara vän om du klarar dig... Men det e lite svårt och om hon nu inte känner desamma så kommer hon börja undvika dig... då måste du säga de till henne att du vill fortfarande vara vän me henne :DD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Klarar du av att hålla det på vännivå så gör det, för all del. Men känner du inom dig att du egentligen inte kan det kommer du bara trasa sönder dig själv. Då måste du berätta för henne.

Klockrent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Waje:

hon: Jag ville bara säga....samlar mod...
hon: Du är en av mina allra bästa vänner, och jag är lycklig över att jag har dig!...pustar ut....

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Go for it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robin15:

Go for it.

DET SKA JAG!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera