Aviseringar
Rensa alla

Bajs


Ämnesstartare

Goddag.

Skapade detta enbart för att skriva av mig lite och se vilka komentarer som möjligtvis kan tänka sig dyka upp .:)

På nyår så fick jag i mig lite dricka och hånglar då med min kompis Erik.

Han var bra på att hångla. Ett + .

Senare tappar han sin keps över en balkong och vi går ner för att hämta den. Erik får då för sig att klättra upp på taket och börjar med att gå upp för en trappa. När jag ska stoppa den unge mannen från att bokstavligt ta självmord så händer det igen. [cheers]

bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla utfyllnad bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla, jag gillar nyår bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla blabla bla bla bla bla bla bla.

Sen händer det inte mycket mer än dåliga fjortisdunk och "fulla" fjortisar som diggar fjortisdunk.
Och mysiga härliga coola människor som diggar fjortisdunk.

Vid tolvslaget går det muntra gänget ner till torget där alla ska ta det nya året och titta på raketer.

Där dyker då helt plötsligt min kompis heta bror upp som jag vid ett tidigare tillfälle råkat strippa för, [bigsmile]
han hade också vid ett tidigare tillfälle tagit på mitt ena böst genom en inveklad historia.[zzz]

Vi kramas och innan jag vet ordet av så står vi och hånglar mitt öppet på torget. ( [ops] )

Eriks komentar är: " fan vad lågt, hos mig får du inte sova i alla fall.. "

Jacob skrattar och Annie frågar varför jag gjorde det.

Min kompis (vars bror det var), springer runt och skriker: "MIN EGNA BOOOOR, MIN EGNA BROOR !! "

Jag ler lite förläget och tyr mig till sebbe som är min enda tröst vid detta tillfället. Jag får sova hos honom.

Jag och erik hade inget på g, det vara bara ett
meningslöst(?), (dock mysigt strul),

Min kompis bror är över 20. Men jag ser det enbart som en merit och småskrattar åt det i hemlighet.
Andra i min ålder har ju trots allt strulat med fula
över-20-åringar, nyktra. Mer än strulat.

Han var ju trots allt skitsnygg.

Och vem bryr sig egentligen ?, nyår är ett undantag för det mesta.

Jag började första dagen på 2009 med power puff pinglorna och en underlig känsla i magen.

Jag gillar ordet råkade [bigsmile]

Mitt nyårslöfte var att leva i nuet, och det var precis vad jag gjorde.
wiiiiie.

🙂 🙂 🙂

ÄNDRAT 2009-04-24 22:37
ongosdmfopMAOPF,Oawqf,owf,


   
Citera
Ämnesstartare

hade ni sex?


   
SvaraCitera

Bra med utfyllnad i en wall of text.


   
SvaraCitera

Vänta lite... vänta lite...

FJORTIS! [bigsmile]

   
SvaraCitera

hahahahahahahahaha


   
SvaraCitera
KSENIA

Sydwas:

Vi kramas och innan jag vet ordet av så står vi och hånglar mitt öppet på torget. ( [ops] )

ahahha, ä'lskar när man upptäcker sig själv helt plötsligt stå och hångla med någon utan att man vet hur FAN allt började. festligt!


   
SvaraCitera

Det är fint att du betraktar människor som meriter. Det vore ännu finare om du kunde leva i nuet utan att skriva skitjobbiga inlägg om det senare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sydwas:

Men jag ser det enbart som en merit

jaru


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag_gillar_glass:

hade ni sex?

Nejdå, man har ju gränser ?`:D


   
SvaraCitera

Visa ditt ansikte så man får se klanten bakom texten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Bra med utfyllnad i en wall of text.

höhö, men jag kände för att ha en utfyllnad där 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Vänta lite... vänta lite...

kanske, men som dom flesta fjortisar så är jag inte det enligt migsjälv.
Men jag tror också att jag har bättre argument än de flesta..


   
SvaraCitera

Slampa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

ahahha, ä'lskar när man upptäcker sig själv helt plötsligt stå och hångla med någon utan att man vet hur FAN allt började. festligt!

åh, visst är det härligt ? 🙂
Jag älskar folk som lyfter upp de possitiva delarna.


   
SvaraCitera

Jag fattade inte.


   
SvaraCitera