Aviseringar
Rensa alla

Bajs :))


Ämnesstartare

Omg det pinsammaste nånsin har hänt mig, vi hade analsex och efteråt ligger det bajs på lakanet, han skrattar och tycker inte det är nån stor grej. Men ja skäms ihjäl och vill typ göra slut för hans skull, kommer han nånsin kunna tänka på nått annat än mitt bajs?! Han måste vara jätteäcklad över hela mig och aldrig mer vilja mysa eller ligga med mig, är helt säker på att han tappat känslor efter detta. Hatar mitt liv, gör inte jag slut med honom så kommer han säkert att göra det.


   
Citera

För det första så hade du inte behövt lägga upp detta klockan 12 då dom flesta nog äter lunch.

o för det andra så är det inget konstigt, släppt det


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:
För det första så hade du inte behövt lägga upp detta klockan 12 då dom flesta nog äter lunch.

o för det andra så är det inget konstigt, släppt det

låt användaren lägga upp det när de vill, vem är du som ska komma och bestämma lol.


   
SvaraCitera

agnesberg:

låt användaren lägga upp det när de vill, vem är du som ska komma och bestämma lol.

Du kan väl låta mig tycka vad jag vill så länge jag inte kränker någon.


   
SvaraCitera

sgt.sunshine:

 så länge jag inte kränker någon.

det gör du mycket väl när du säger åt någon att skriva en tråd en specifik tid gubben.


   
SvaraCitera

agnesberg:

det gör du mycket väl när du säger åt någon att skriva en tråd en specifik tid gubben.

Jag anser inte att det var kränkande men jag kanske bedömde fel, förlåt mig isåfall.


   
SvaraCitera
L Y S

sgt.sunshine: För det första så hade du inte behövt lägga upp detta klockan 12 då dom flesta nog äter lunch.

Mycket glad


   
SvaraCitera
L Y S

Anonym118: Omg det pinsammaste nånsin har hänt mig, vi hade analsex och efteråt ligger det bajs på lakanet, han skrattar och tycker inte det är nån stor grej. Men ja skäms ihjäl och vill typ göra slut för hans skull, kommer han nånsin kunna tänka på nått annat än mitt bajs?! Han måste vara jätteäcklad över hela mig och aldrig mer vilja mysa eller ligga med mig, är helt säker på att han tappat känslor efter detta. Hatar mitt liv, gör inte jag slut med honom så kommer han säkert att göra det.

Jobbigt att du skäms, men han verkar inte bry sig så det är nog ingen fara.


   
SvaraCitera

Haha jaa de är klart pinsamt, jag förstår dej, men älskar han dej så tycker han nog det bara är en rolig sak mellan er och nåt han egentligen inte bryr sig om. För som sagt i kärlek och förhållanden så håller man ihop oavsett om de kom bajs på lakanet 😉


   
SvaraCitera

Och nej gör inte slut för nåt sånt, det är ingen bra anledning för att nåt pinsamt hände. Det hör till med pinsamma saker oxå i förhållandenHjärta


   
SvaraCitera
Daimon

Shit happens. Har hänt mig också. Men inte fan gör man slut för sådant. Skärpning nu.


   
SvaraCitera