Aviseringar
Rensa alla

bajs


Ämnesstartare

Vad tycker ni om ordet bajs? Har sett de ett flertal gånger här på ungdommar. Själv tycker jag att de är helt onödigt.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Älskar ordet bajs. Känslan när man klämt ut sin bajskorv eller sina. Befrielsen. Ordet bajs är bara fullt av lättnad. Bajs säger jag när jag slappnar av


   
SvaraCitera
sussi

Mycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket gladMycket glad 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:
Älskar ordet bajs. Känslan när man klämt ut sin bajskorv eller sina. Befrielsen. Ordet bajs är bara fullt av lättnad. Bajs säger jag när jag slappnar av

vi e skitlika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:
Älskar ordet bajs. Känslan när man klämt ut sin bajskorv eller sina. Befrielsen. Ordet bajs är bara fullt av lättnad. Bajs säger jag när jag slappnar av

bajsskönt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:
Älskar ordet bajs. Känslan när man klämt ut sin bajskorv eller sina. Befrielsen. Ordet bajs är bara fullt av lättnad. Bajs säger jag när jag slappnar av

Haha yeey you are back Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman:

Haha yeey you are back Mycket glad

S3ON:

bajsskönt 

Saknat er bajsungar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Saknat er bajsungar

Hej, Alfahannen, trevligt att träffas *sträcker fram handen* jag styr det här stället nu. Vem är du? Känner igen ditt nick.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Hej, Alfahannen, trevligt att träffas *sträcker fram handen* jag styr det här stället nu. Vem är du? Känner igen ditt nick.

Hejhej! Styr stället? Menas som i? 
Var väldigt aktiv här under min depression, frågor som var viktiga för mig då var bajs, sex och politik. Nu råka jag dyka upp här igen. 


   
SvaraCitera
reben

äckligt ord


   
SvaraCitera
reben

o allt d står för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sameshit:

Hejhej! Styr stället? Menas som i? 
Var väldigt aktiv här under min depression, frågor som var viktiga för mig då var bajs, sex och politik. Nu råka jag dyka upp här igen. 

Hahaha kommer du ihåg bajs-tråden som höll på att ta över hela sidan? xD Ska vi bumpa den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

avföring låter "bättre".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Hahaha kommer du ihåg bajs-tråden som höll på att ta över hela sidan? xD Ska vi bumpa den?

Anmäl

Citera

Hahahh... jag kommer ihåg, blev ju kallad bajskvinnan efter det?? men det är okej.. alltså ja bajs är nice. Vad betyder bumpa???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fick inte svära när jag var liten så ja sa kattebajs istället, funkar mycket bra 


   
SvaraCitera