Aviseringar
Rensa alla

Bajsa efter analsex?


honolulu:

Bajsa under analsex?

sexigt[blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Får intrycket att det är rätt bra att du är singel[smile]

[love][blush]


   
SvaraCitera

kebu12:

Får intrycket att det är rätt bra att du är singel

[love]


   
SvaraCitera

härmapa[confused] typiskt svenne

dazed_and_confused:

0


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

honolulu: Bajsa under analsex?

sexigt

xD

FreeWay89:

internetskadad

ah, I see.


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

härmapa typiskt svenne

du var fan också en härmapa i sånt fall, svennejävel, gå och käka makaroner med dig [shake]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

svennejävel,

hur kan du förolämpa mig på det sättet? hur vågar du ens? [shake]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

hur kan du förolämpa mig på det sättet? hur vågar du ens?

Tror jag kan ha lite tattare i mig, hela släkten är rätt mörk av sig osv [shake]


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

hela släkten är rätt mörk av sig osv [shake]

berätta[blush]


   
SvaraCitera

Kakaoxo:

berätta

Vi är då ej blonda i min släkt + att min semi-rasistiske farfar sa att han nog var lite jävla zigenare då han säger sig ha lätt för att bli solbränd. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexchoklad:

ah, I see.

Jupp, men sedan är det verkliga risker med att ha analsex, det är ju liksom inte gjort för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

det är ju liksom inte gjort för det.

Meningen med sex är fortprantning, så då borde vi ju inte använda munnen heller, om man tänker så. Right?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexchoklad:

Yes, jag vet att det låter lite stört. Men det gör ju så ont att bajsa efteråt, så jag undrar om det kan bli nåt fel eller så? Typ att man kan få nån sjukdom? Och ja jag är helt seriös, så snälla seriösa svar.

Om det krampat under akten så kan man vara lite öm när man går på toaletten efteråt. Men det brukar gå över rätt snabbt. Att tänka på är att försöka ta det lite lugnare nästa gång: gör man det på rätt sätt så gör det inte ont alls dagen efter!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexchoklad:

Meningen med sex är fortprantning, så då borde vi ju inte använda munnen heller, om man tänker så. Right?

Sure, och det är många som tycker det är äckligt.
För mig spelar det ingen större roll. Oralsex är väl skönt men inget jag behöver eller ens tänker på att ha varje gång.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sexchoklad:

Okej, ska tänka på det. Nu var det så att jag inte hade tillgång till mer glidmedel än det som fanns på kondomen, brukar ha mer lube och då gör det ju inte ont. Det borde jag ju faktiskt kunnat räkna ut själv

Öhm… DUMT! Det på kondomer räcker bara till vaginalsex. För analsex måste man använda riktigt med glidmedel (på tub!). Det går att ha analsex med bara saliv som glidmedel om man kör barbacka – men det är osäkert och inte att rekommendera!

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

FreeWay89:

Riskerna finns ju alltid. Beror helt på vad du värderar.

Och du överdriver riskerna rätt rejält. Tro mig.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

FreeWay89:

Jupp, men sedan är det verkliga risker med att ha analsex, det är ju liksom inte gjort för det.

Du är inte heller gjort för att ha kläder på dig, få massage, äta penicillin, borsta tänderna, sova i säng, sitta på stolar, sitta vid datorn, använda skor, äta agrikulturell mat, etc. etc., att flänga ur sig sådana saker är rätt fånigt, eller hur?


   
SvaraCitera