Aviseringar
Rensa alla

Bajsa inför andra


Ämnesstartare

Lätt/svårt?

Om du vet att någon ska in efter


   
Citera
Ämnesstartare

trodde först du menade att nån ska kolla på när jag skiter, fick mig att rysa hårt som fan

njaee lite svårt. känns konstigt. gillar inte bajs [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bryr mig inte om den andra personen.


   
SvaraCitera

Har inga problem med det alls.


   
SvaraCitera

Behöver man så gör man! Inga problem med det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kraamisz:

Bryr mig inte om den andra personen.

stereo total:

Har inga problem med det alls.

Hur kan ni inte ha det?[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har inget problem med det, vill gärna se om jag kan åka fast för dråp eller vållande till annans död på detta vis


   
SvaraCitera

m3lon:

Hur kan ni inte ha det?[cry]

Vet inte. Har väl inte alltid tyckt så men nu bryr jag mig inte. Fick väl iofs träna väldigt mycket när jag var tillsammans med Macktorsken eftersom han vägrade bajsa ensam för att han tyckte att det var så tråkigt. Så ofta satt jag på tvättmaskinen och pratade med honom eller borstade hans hår medan han bajsade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vadå :p om man kan bajsa i t.ex skolan fast det ska in någon direkt efte? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, tänker inte ens på det[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Så ofta satt jag på tvättmaskinen och pratade med honom eller borstade hans hår medan han bajsade.

HAHAHA[love][love]

enhimmelskdrog:

vadå :p om man kan bajsa i t.ex skolan fast det ska in någon direkt efte?

aa typ:PppP elelr hemma lr nått


   
SvaraCitera

Kan typ inte ens kissa när folk kan höra förutom när jag är full.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

aa typ:PppP elelr hemma lr nått

hemma är det ju lugnt
i skolan vet jag int, beror på om det luktar efteråt men sånt vet man ju inte innan. brukar inte lukta så mkt när jag har bajsat dock, bara om jag har diarré och det har jag ju oftast inte [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[sad]
Men äsch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har allmän toa-fobi som inte är min egen - speciellt om jag är hos någon och blir skitnödig. Jag är å andra sidan världsmästare på att hålla mig både vad gäller bajs och kiss - pinka kan jag dock göra hos andra - om jag måste, och om jag känner personen tillräckligt väl.

Att skita är dock uteslutet oavsett om någon ska in efter eller inte. Då håller jag mig tills det verkligen inte går längre.

Sen så är offentliga toaletter out of the question. Något vidrigare finns inte. Jo, återigen - om jag är riktigt pinknödig så går jag på en offentlig toalett, men skitnödig... det vet jag faktiskt inte, för jag har aldrig behövt. Jag har aldrig hamnat i den situationen.

stereo total:

Så ofta satt jag på tvättmaskinen och pratade med honom eller borstade hans hår medan han bajsade

Hahahahahah... fick hämta andan efter att jag läst detta innan jag kunde skriva mitt inlägg...


   
SvaraCitera