Aviseringar
Rensa alla

Bajsvarmt och mygg, hjälp!


Abrielle96:

Joo, visst är det väl så,.. men vad ska man annars göra, om man inte kan spela eller sitta vid datorn e.t.c..?  🙂

läs en bok, spela kort, ~prata om något~, virka en grytlapp, rita ett självporträtt, lös korsord, tälj en barkbåt

eller sitt rakt upp och ner och stirra rakt ut i luften som man gjorde förr i tiden


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Nää, ingenting för oss! 🙂

Kan ni inte prata med varandra bara då?


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Hmm, ja de va smart.. men det kommer bli varmt igen efter ett tag :/

Duscha så kallt att du nästan får lunginflammation så kmr du hålla dig kall ett tag 🙂


   
SvaraCitera

NiklasW:

Trodde inte datorn gav så mycket.. Trodde mest att det var konsoler och tv typ. Har du bärbar?

har både en stationär och en laptop, och även om den stationära helt klart är värst (undviker den helt under somrarna) så kan även den bärbara värma en hel del. ibland har det varit helt omöjligt att sova efter att jag haft den i sängen 


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Nää, ingenting för oss! 🙂

Låter som framtida paret, sitta hemma o spela dator hela dagarna hahah.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

Låter som framtida paret, sitta hemma o spela dator hela dagarna hahah.

Aldrig, bondgård de blir (Y)


   
SvaraCitera

Abrielle96:

Aldrig, bondgård de blir (Y)

najs!


   
SvaraCitera

Tkr d är skönt. Fått ett åar myggbett men np big deal


   
SvaraCitera

Abrielle96:
Vad ska man göra? Det är sjukt varmt och äckligt mycket mygg ute för att kunna ha dörren öppen, dock så är ytterdörren öppen med ett lakan fasthäftat så myggen inte kommer in, men det är fortfarande för varmt! Vad ska man göra? Tiiips! 
(Killen min tycker det är skönt medans jag smälter bort här.. och kommer verkligen inte kunna sova om de inte blir kallare!)

Så varmt är det inte i Sverige och jag har 40 myggbett på mitt ben bara ett ben och det är 35 grader


   
SvaraCitera