Aviseringar
Rensa alla

Bakgrundsstrålning och myrornas krig


Ämnesstartare

Visste ni att en viss del av det man ser när man kollar på myrornas krig på en TV-apparat är s.k. kosmisk bakgrundsstrålning? Den kosmiska bakgrundsstrålningen är ett eko av Big Bang. Därför är det viktigt att vända på tidens riktning och återgå till stadiet före Big Bang, så att myrorna en gång för alla försvinner och jag får ro.

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Är inne på samma spår. Det kanske inte är så angeläget för mig personligen, men jag hjälper gärna till att avhysa myrorna eftersom jag är empatiskt lagd och blir tårögd när jag läser dina trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myrorna ska bort. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Äntligen en meningsfrände som är villig att ansluta sig till gerillanätverket för kampen mot myrorna! Om ändå fler kunde inse att myrornas krig kommer att resultera i en civilisationskollaps...

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har hållit på och krigat ett par dagar. Trevligt att du också ser igenom myrornas spel. Tyvärr är de själva blinda för konsekvenserna av det de sysslar med, att civilisationskollapsen redan är på gång ignoreras.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det du säger stämmer enni, men det räcker dessvärre inte med ett par dagar. Myrorna kommer inte ge upp så lätt, vi behöver skapa en gigantisk bitmap som vi kan skicka in i sladdarna till varje TV-apparat på jorden. Det kommer vara vårt bästa försvar.

Det viktigaste är att myrorna inte kommer in i de där nya 3D-TV-apparaterna som nu finns, för då blir de dubbelt så starka. Vi måste göra nåt nu!


   
SvaraCitera

d e 1 spök


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta kommer nog ta ett tag. Låter avancerat att skicka in i TV:n... Första prioritet bör kanske vara datorapparaten. Den har myrorna inte lyckats ta kontroll över, här finns dåligt med skydd mot låga intressemönster. Att attackera myrornas metoder slår dem ur spel och förvirrar. Sådant kan leda till insikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vhfaj[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, vi måste förvirra myrorna och slå dem ur spel. Vi skulle kunna koda ett program som tar sig in i TV-apparaterna genom sladdarna och bombarderar myrorna med bitmaps som har hög entropi. Lösningen är förestående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I bitmapens närhet ökar tidsdilatationen starkt för myran. Händelsehorisontens ytas proportion sammanfaller med entropins. Nu när processen väl börjat finns det ingen fysisk kraft som kan stoppa den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myrornas flygande matta

| .-*'*-._.-*'*-._.-*'*-._.-*'*-._.-*'*-. |
|#######################|
|#######################|
|#######################|
|#######################|
|#######################|

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna myrorna i fred:

Det viktigaste är att myrorna inte kommer in i de där nya 3D-TV-apparaterna som nu finns, för då blir de dubbelt så starka.

de kommer flyga ut ur tvn och döda en! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken dårskap, tacka vet jag plugget


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hemlösa myror

Image


   
SvaraCitera