Aviseringar
Rensa alla

Bakifrån


Ämnesstartare

Tja!Jag och min Flickvän hade sex för första gången för kanske 2 veckor sen eller något sånt. Första gången för oss båda. Sen förra veckan när jag sov hos henne så skulle vi ha sex igen. Vi ville testa bakifrån för hade hört att det var enklare att få in hela då, kändes som jag inte riktigt fått in hela riktigt. Hon ville klara hela så att hon skulle vara van för framtiden som ni kanske förstår. Men när vi skulle testa så funka det inte riktigt alls, vi visste inte hur det skulle funka. Jag är ca 192 cm och hon runt 168. Kändes som längden förstörde lite, vi försökte inte så mycket utan körde en annan ställning istället.

Så min fråga. Kan det vara så att längden mellan oss förstör eller gjorde vi bara fel och testade oss fram för dåligt? (jag fick inte in den då ens, kändes som det inte skulle gå för längdskillnaden). Hur ska vi lösa detta ifall vi vill testa bakifrån igen?

Seriösa Svar uppskattas! =)


   
Citera
Ämnesetiketter

Bakomflötet93:

van för framtiden

ni vet att det handlar om att hur mycket hon slappnar av va?

Bakomflötet93:

kändes som det inte skulle gå för längdskillnaden

Men hur gjorde ni då? ni behöver ju inte stå upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

ni vet att det handlar om att hur mycket hon slappnar av va?

Jodå det vet jag, men det har gjort ont på henne dem första gångerna. Nu har vi gjort det kanske 6 ggr totalt och det gör inte alls lika ont längre säger hon. Bara precis när jag går in. Men då tänkte vi att hon skulle vänja sig med hela inne men skippa den detaljen nu =)

Fingerprints:

Men hur gjorde ni då? ni behöver ju inte stå upp.

Ja hon var på knä i sängen och jag var på knä bakom henne. bara vi som är allmänt ovana eller äre längden som pajjar?


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Men då tänkte vi att hon skulle vänja sig med hela inne men skippa den detaljen nu =)

upprepar, det handlar inte om att hon ska vänja sig, det handlar om att hon ska slappna av.

Bakomflötet93:

eller äre längden som pajjar?

vet inte, tror inte det. Prova med henne liggandes på mage istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

upprepar, det handlar inte om att hon ska vänja sig, det handlar om att hon ska slappna av.

okej okej men nu äre typ löst med att det inte gör ont iaf! =)

Fingerprints:

vet inte, tror inte det. Prova med henne liggandes på mage istället.

okej får göra det men jag personligen skulle vilje ha "vanligt" bakifrån också


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

okej får göra det men jag personligen skulle vilje ha "vanligt" bakifrån också

om det inte funkade så får man börja med något "lättare"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

om det inte funkade så får man börja med något "lättare"

Har du ngt tips på nybörjar ställningar? =)

Vi har bara kört vanlig missionären och med henne överst.


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Har du ngt tips på nybörjar ställningar? =)

haha googla istället är du snäll, kommer inte kunna hålla mig seriös.


   
SvaraCitera
höna

ni får väl köra en annan ställning[crazy]


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Seriösa Svar uppskattas! =)

Är det längden på din kropp eller din snopp som är problemet?

I båda fallen är iof svaret samma, testa andra ställningar tills ni hittar en bra. Det finns liksom inga regler, känns det bra är det bra, de ställningar man hittar på nätet är mer som lösa riktlinjer snarare än regler för hur det skall vara [wink]


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

, men det har gjort ont på henne dem första gångerna

Bakomflötet93:

Bara precis när jag går in. Men då tänkte vi att hon skulle vänja sig med hela inne

Är hon inte tillräckligt våt och avslappnad så spelar det ingen roll hur många gånger hon haft sex, det kommer ändå att göra ont. Ingenting i sex är någonting man ska behöva pina eller "vänja" sig vid likt vårdcentralsbesök.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Är det längden på din kropp eller din snopp som är problemet?

Vår längdskilland (kroppen)

isola:

Är hon inte tillräckligt våt och avslappnad så spelar det ingen roll hur många gånger hon haft sex, det kommer ändå att göra ont. Ingenting i sex är någonting man ska behöva pina eller "vänja" sig vid likt vårdcentralsbesök.

Nej okej jag förstår det nu. Men hon har i vilket fall inte lika ont längre.


   
SvaraCitera

Bakomflötet93:

Men hon har i vilket fall inte lika ont längre.

Hon ska ju inte ha ont alls. Ha längre förspel och se till att hon är avslappnad innan du kommer in.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Hon ska ju inte ha ont alls. Ha längre förspel och se till att hon är avslappnad innan du kommer in.

hmm okej! =)


   
SvaraCitera

[y][y]


   
SvaraCitera