Forumet - Bakis?

Bakis?

1542 0 24

Spana också in:

TobiasRR:

Börja dricka vatten så får du inte en sån bakfylla som du skulle fått ifall du inte gjorde det.
Stora delen till bakfyllan är ju vätskebrist.

Violine:

Jag har aldrig varit bakis, men jag trooooor att det du behöver ha är vätska bara, din kropp driver ju ut mycket nödvändig vätska vilket betyder vätskebrist vilket jag faktiskt haft och det är absolut äckligt.

Hm, jag drack faktiskt vatten men antagligen inte tillräckligt då.

Salocin:

rustabletten Bakis är också jävligt fint, det är vätskeersättande [y]

Hehe, men det kostar ju lite pengar![no-no]

smisk:

Blir aldrig bakis [cool]

ÅH fan.
Papper:

Hm, jag drack faktiskt vatten men antagligen inte tillräckligt då.

Kroppen kan endast ta upp 2dl vatten i kvarten och troligtvis så behöver du ha mer vatten än så om du har varit ute och druckit... Du skulle kanske kunna äta något som suger i sig vätska som t.ex. bröd... Bara en teori..
liiiiisa:

Kan du inte ha roligt utan alkohol? tönt....

Nää, typ inte. Då är jag väl en tönt, varför skulle jag bry mig om att du tycker att jag är en tönt för det? Eller att hela världen tycker det?

Violine:

Kroppen kan endast ta upp 2dl vatten i kvarten och troligtvis så behöver du ha mer vatten än så om du har varit ute och druckit... Du skulle kanske kunna äta något som suger i sig vätska som t.ex. bröd... Bara en teori..

Hm, 2 dl i kvarten låter ju mycket ändå.
Papper:

Hur lång tid tar det innan man blir bakis, kan man bli det bara några timmar efteråt?
Känner mig nämligen liiiite bakis, inte så mycket.

Jag har blivigt bakis 3 timmar efter sista ölen, men å andra sidan har jag känt mig full 8 timmar efter sista.

Beror på vad man dricker för alkohol tror jag, sprit vs öl osv. ger ju olika fyllor och bakfyllor.