Aviseringar
Rensa alla

Bakis...


Ämnesstartare

vad gör man? något för att få bort den där känslan av att huvudet är ett tungt bowlingklot fullt med bomull?


   
Citera
Ämnesetiketter

Vatten, salt, fett, sömn. Drick rent nästa gång och drick vatten och ät något innan du går och lägger dig.


   
SvaraCitera

äta och vätskaupp innan man lägger sig brukar fixa biffen. annars äre bara att göra det dagen efter och ha bakisdag


   
SvaraCitera

det bästa är att nyktra till innan man går och lägger sig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

det bästa är att nyktra till innan man går och lägger sig!

Hur då?
haha.. jag kunde inte sova. satt och glodde på tv halva natten för att "nyktra till" utan resultat.. Hade tagit en coca cola precis innan jag åkte hem också och är inte van vid koffein så det gjorde kanske sitt till x)


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll:

det bästa är att nyktra till innan man går och lägger sig!

Hell no! Bästa att är ramla in genom dörren, laga fyllekäk i någon timme till bra musik, sedan käka + däcka och sedan ha rester över till frukost dagen efter. Bra avslut på utekväll + motverkar bakfylla + alltid mysigt att däcka.


   
SvaraCitera

Tänkte skriva massa bra saker men de andra hann före.


   
SvaraCitera

Gå ut i stormen[smile]


   
SvaraCitera

respons:

Hell no!

Okej,okej... det bästa vore att aldrig sluta dricka.

Image


   
SvaraCitera

bakis idag. har inte lyckats med några av tipsen. ramlade in igår, utan att äta, bara somna.


   
SvaraCitera

respons:

Hell no! Bästa att är ramla in genom dörren, laga fyllekäk i någon timme till bra musik, sedan käka + däcka och sedan ha rester över till frukost dagen efter. Bra avslut på utekväll + motverkar bakfylla + alltid mysigt att däcka

+ Att ha en kall Cola i kylen som man dricker varje gång man vaknar och är törstig!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

+ Att ha en kall Cola i kylen som man dricker varje gång man vaknar och är törstig!

Hej! *vinkar*


   
SvaraCitera

Apelsinjuice är något jag alltid dricker innan jag går och lägger mig efter en kväll med alkohol.


   
SvaraCitera

respons:

Hej! *vinkar*

hejhej! *vinkar tillbaka* [blush]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum PLUS/Drogdebatt


   
SvaraCitera