Aviseringar
Rensa alla

Bal på högskola?


Ämnesstartare

Jag gick inte på studentbalen och jag har aldrig ångrat något så mycket förut.[cry] Min fråga är då, har man bal på högskolor?


   
Citera

Inte vad jag vet.


   
SvaraCitera

LittleLottie:

Jag gick inte på studentbalen och jag har aldrig ångrat något så mycket förut. Min fråga är då, har man bal på högskolor?

Nja inte direkt bal, det varierar nog lite. Me det finns många andra liknade tillställningar som är ungefär lika roliga som bal. Med andra ord. Skitkul om man är tjej, skittråkigt om man är kille.


   
SvaraCitera

Bli ihop med någon 91a, gå på hans bal. Profit!


   
SvaraCitera

LittleLottie:

har man bal på högskolor?

Olika på olika skolor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Bli ihop med någon 91a, gå på hans bal. Profit!

Jag har pojkvän. Han är 88a och tyckte att balen sög, därför vägrade han gå med mig. Nej, det hjälpte inte med "gör det för min skull, snälla?", han vägrade helt enkelt. (Inte en chans att jag någonsin förlåter honom för det.) Och jag ville inte gå med någon annan.. Så jag gick inte, fastän jag hade längtat i tre år. Biggest fail ever.


   
SvaraCitera

LittleLottie:

Jag har pojkvän. Han är 88a och tyckte att balen sög, därför vägrade han gå med mig. Nej, det hjälpte inte med "gör det för min skull, snälla?", han vägrade helt enkelt. (Inte en chans att jag någonsin förlåter honom för det.)

Dumpa.

Skaffa 91a.

Gå på bal.

Profit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Dumpa.

Skaffa 91a.

Gå på bal.

Profit.

Kan funka. Ska fundera på det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Olika på olika skolor

Vet du vilka skolor som har bal?


   
SvaraCitera

LittleLottie:

Vet du vilka skolor som har bal?

Ingen aning tyvärr.
Men du kan ju inte välja utbildning utifrån om de har en bal eller inte. [confused]
För vad är en bal på slottet...


   
SvaraCitera

LittleLottie:

ag har pojkvän. Han är 88a och tyckte att balen sög, därför vägrade han gå med mig.

SebastianE:

lika roliga som bal. Med andra ord. Skitkul om man är tjej, skittråkigt om man är kille.

I see a connection here.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nabla:

I see a connection here.

So do I.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Ingen aning tyvärr.
Men du kan ju inte välja utbildning utifrån om de har en bal eller inte. [confused]
För vad är en bal på slottet...

Just watch me.. Nej seriöst, det skulle jag kunna göra. Faktiskt.


   
SvaraCitera

vill inte gå på bal, men gör det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Plugga i nån stor studentstad som Lund, Uppsala eller Stockholm så kan du gå på bal flera gånger varje år om du vill.


   
SvaraCitera