Aviseringar
Rensa alla

Bamseboy vs groda


Ämnesstartare

Okej, läs detta först:
detta är del 3, det finns ingen del 2 BTW!
https://ungdomar.se/forum/thread/novell-bamseboys-aeventyr/13984506

Bamseboy vs groda
Sammanfattning av allt som hände i del 2. Bamseboy tog över världen, åkte till bakåt i tiden till dinosariernas tid av misstag och sen använde han sig av animekraften för att komma tillbaka till sin tid och sen slaktade han Vargen för 5 gången och då dog Vargen på riktigt och då åkte Bamseboy tillbaka i tiden för att slakta Vargen igen och då träffar han sig själv och knullar sig själv och dödar han sig själv vilket gör så att Bamseboy inte lyckas döda sig själv vilket gör så att Vargen och Bamseboy aldrig möttes förut och nu möter Bamseboy Vargen för första gången.

Kapitel 1:

Bamseboy skrek ”BNG!!!!!!!!!!!!” av ingen anledning och då blev Vargens dick hård. Då skrek Bamseboy ”Jag suger din dick om du ger mig 27 tomater”. Då gav Vargen Bamseboy 27 tomater och sen skrek Bamseboy ”tomatkrig!!!!!!!!” och sen kastade han 26 av tomaterna på Vargen. Då blev Vargen arg och skrek ”DU ÄR EN FUL LITEN BJRÖNJÄVEL!!!!!!”. Då skrek Bamseboy ”Och ändå har jag en längre dick än dig!”. Vargen skrek ”ROBIN HOOD HAR EN LÄNGRE DICK ÄN DIG!”. Bamseboy skrek ”DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!”. Vargen skrek ”NEJ, DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!!!!!!!!”. Bamseboy rökte lite dundermarijuana och sen slog han Vargen. Vargen drog ut sin dick och skrek ”DICK FIGHT!!!”. Under den tiden hade Bamseboy inte en 7 meter dick och bara en 10 inch dick och därför tog han fram sin katana och skar av Vargens dick. Då blev Vargen en kvinna och fick ett barn. Då födde han ut Vargen junior precis under fighten. Sen märkte Vargen då att han var en kvinna. Då tejpade han tillbaka sin dick och blev en man igen. Sen kastade han sitt barn på Bamseboy och Bamseboy skrek ”REEEEEEEEEE!”. Då sa Bamseboy ”BENGT ÄR MIN FADER!”. Vargen skrek ”Är Bengt din fader, min fader Bengt också är?”. Bamseboy skrek ”BENGT, ALTING OCH ALLA ÄR, 70 + 70+ 70 UPPHÖJT I 594873545754 ALLA BENGT ÄR + NIO STYCKEN DICKS SOM HETER BENGT, BENGT ÄR BENGT OCH ALLA ÄR BENGT, BENGT BENGT BENGT ÄR ALLTING OCH ALLTING ÄR BENGT!!!!!”. Vargen skrek ”Det där var bra, du borde bli poet”. Då blev Bamseboy en poet och den näst bästa poeten som var en groda blev arg på honom. DÅ BLEV DET EN FIGHT!!!! BAMSEBOY VS GRODA!!!!
EPIC BATTLE!!!
0935850852405820854+2408028450245805854025754983457 SEKUNDER LÅNG BATTLE!!!

VEM KOMMER ATT VINNA?!??!?!?!?!?!!!!!


   
Citera

Dankman69420:
Okej, läs detta först:
detta är del 3, det finns ingen del 2 BTW!
https://ungdomar.se/forum/thread/novell-bamseboys-aeventyr/13984506

Bamseboy vs groda
Sammanfattning av allt som hände i del 2. Bamseboy tog över världen, åkte till bakåt i tiden till dinosariernas tid av misstag och sen använde han sig av animekraften för att komma tillbaka till sin tid och sen slaktade han Vargen för 5 gången och då dog Vargen på riktigt och då åkte Bamseboy tillbaka i tiden för att slakta Vargen igen och då träffar han sig själv och knullar sig själv och dödar han sig själv vilket gör så att Bamseboy inte lyckas döda sig själv vilket gör så att Vargen och Bamseboy aldrig möttes förut och nu möter Bamseboy Vargen för första gången.

Kapitel 1:

Bamseboy skrek ”BNG!!!!!!!!!!!!” av ingen anledning och då blev Vargens dick hård. Då skrek Bamseboy ”Jag suger din dick om du ger mig 27 tomater”. Då gav Vargen Bamseboy 27 tomater och sen skrek Bamseboy ”tomatkrig!!!!!!!!” och sen kastade han 26 av tomaterna på Vargen. Då blev Vargen arg och skrek ”DU ÄR EN FUL LITEN BJRÖNJÄVEL!!!!!!”. Då skrek Bamseboy ”Och ändå har jag en längre dick än dig!”. Vargen skrek ”ROBIN HOOD HAR EN LÄNGRE DICK ÄN DIG!”. Bamseboy skrek ”DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!”. Vargen skrek ”NEJ, DET ÄR ROBIN HOOD JAG VILL HA!!!!!!!!”. Bamseboy rökte lite dundermarijuana och sen slog han Vargen. Vargen drog ut sin dick och skrek ”DICK FIGHT!!!”. Under den tiden hade Bamseboy inte en 7 meter dick och bara en 10 inch dick och därför tog han fram sin katana och skar av Vargens dick. Då blev Vargen en kvinna och fick ett barn. Då födde han ut Vargen junior precis under fighten. Sen märkte Vargen då att han var en kvinna. Då tejpade han tillbaka sin dick och blev en man igen. Sen kastade han sitt barn på Bamseboy och Bamseboy skrek ”REEEEEEEEEE!”. Då sa Bamseboy ”BENGT ÄR MIN FADER!”. Vargen skrek ”Är Bengt din fader, min fader Bengt också är?”. Bamseboy skrek ”BENGT, ALTING OCH ALLA ÄR, 70 + 70+ 70 UPPHÖJT I 594873545754 ALLA BENGT ÄR + NIO STYCKEN DICKS SOM HETER BENGT, BENGT ÄR BENGT OCH ALLA ÄR BENGT, BENGT BENGT BENGT ÄR ALLTING OCH ALLTING ÄR BENGT!!!!!”. Vargen skrek ”Det där var bra, du borde bli poet”. Då blev Bamseboy en poet och den näst bästa poeten som var en groda blev arg på honom. DÅ BLEV DET EN FIGHT!!!! BAMSEBOY VS GRODA!!!!
EPIC BATTLE!!!
0935850852405820854+2408028450245805854025754983457 SEKUNDER LÅNG BATTLE!!!

VEM KOMMER ATT VINNA?!??!?!?!?!?!!!!!

DU ÄR TILLBAKA <333333


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 2:

 Bamseboy skrek ”VEM ÄR DU OCH VAD VILL DU?!!!”. Grodan skrek ”Mitt namn är Dat boi och jag är bättre än Bamseboy”. Bamseboy vs Dat boi!
Dat boi tog fram sin svarting och tvingade honom att kriga åt honom. Då sa Bamseboy ”DU TVINGAR DIN NEGER ATT FIGHTA ÅT DIG ISTÄLLET FÖR ATT FIGHTA SJÄLV?!!!”. Dat boi skrek ”DU ÄR SVART!!!!” Bamseboy skrek ”NEJ, JAG ÄR INTE SVART, VARGEN ÄR SVART!”. Dat boi skrek ”RACE WAR, ALLA MOT VARGEN FÖR VARGEN ÄR SVART!!!!!!!!”. De gick till nyhetsstationen och våldtog alla där inne så att de dog. Sen gick de framför kameran och skrek ”RACE WAR, VI SKA DÖDA ALLA DE SVARTA, VI BÖRJAR MED VARGEN, KOM TILL VARGENS HUS INOM EN KVART, HAN SKA SLAKTAS!!!”. En kvart senare var det 583405 vita personer utanför Vargens hus. Bamseboy skrek ”NU SKA VI DÖDA DENNA FULA FETA GAY IDIOT NEGER JUDE OCH JAG VET EXAKT HUR VI SKA GÖRA, VARGEN ÄR GAY SÅ HAN BEHÖVER ÄTA 73 DICKS VARJE DAG FÖR ATT ÖVERLEVA SÅ OM VI NU LÅTER HAN SUGA VÅRA DICKS SÅ SUGER HAN 583405 DICKS PÅ EN DAG OCH DÅ HÖJS HANS DAGLIGA DICKBEHOV TILL 583405 OCH DÅ DÖR HAN IMORGON FÖR ATT HAN INTE FÅR 583405 DICKS!!!!!”. Lille fjutt skrek ”Det där är gay”. Bamseboy skrek ”HUR ÄR DET GAY ATT LÅTA VARGEN SUGA VÅRA DICKS?!!!”.
Skankman skrek ”DAT BOI HAR INFEKTERAT DIG MED MED GAYNESS SÅ NU ÄR DU GAY”. Skankman sa ”Vi måste skicka honom till ett sjukhus för att bota hans gayness!”. De gick till ett sjukhus och då sa doktorn ”Det är inget fel med att vara gay, så ni behöver inte oroa er”. Bamseboy skrek ”Du är en fucking normie, JAG HATAR GAY MÄNNISKOR”. Doktorn skrek ”HAHA, JAG ÄR EGENTLIGEN VARGEN” och drog av sin mask. Vargen drog sen av sin mask igen och skrek ”HAHA, JAG ÄR EGENTLIGEN LILLE FJUTT!”. Lille fjutt drog sen av sin mask och skrek ”HAHA, JAG ÄR EGENTLIGEN SKANKMAN”. Skankman drog sen av sin mask och skrek ”HAHA, JAG ÄR EGENTLIGEN BAMSEBOY”. Bamseboy drog sen av sin mask och skrek ”HAHA, JAG ÄR EGENTLIGEN DAT BOI OCH JAG SKA HÄMNAS PÅ DIG!”. Bamseboy sa ”Så du är Dat boi utklädd till Bamseboy utklädd till Skankman utklädd till Lille fjutt utklädd till Vargen utklädd till en doktor…”. Dat boi drog sen av sin mask och skrek ”NEJ, JAG ÄR EGENTLIGEN EN DOKTOR OCH JAG SKÄMTAR BARA MED DIG!!!”. Bamseboy skrek ”VARFÖR?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!??!??!?!??!?!?!?!?!?!?”. Doktorn skrek ”Du är fucking gay så du har inga rättigheter så jag får säga vad som helst till dig!”. Bamseboy tog fram en burk svart färg och hällde den över doktorn. Sen skrek han ”Du är nu svart, spring tillbaks till Afrika, svarting!”. Doktorn sprang till Afrika och åt en banan. Sen skrek Bamseboy ”HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! NU KAN JAG FORTSÄTTA MIN PLAN ATT DÖDA VARGEN!!!”. Skankman sa ”Den nya planen ska väl inte ha något att göra med våra dicks?”. Bamseboy skrek ”NEJ, MEN DEN SKA HA NÅGOT ATT GÖRA MED HANS DICK!!!”


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 3

Bamseboy sa ”Planen är att vi ska hugga av hans dick och tejpa fast den igen så många gånger att han skiftar kön så mycket att han blir till de tredje könet giraff och då får han en giraffdick som är 7 gånger större än hans dick vilket gör att dick diagrammet växer från 1 cm till 7 cm på en sekund vilket gör så att resten av hans kropp krymper till en myras storlek för att göra så att hans dick växer. Sen är han väldigt liten och då trampar vi på honom så dör han”. Skankman skrek ”Smart plan!”. Sen gick de och högg av Vargens dick tills han blev liten som en myra och då slaktade de honom. Sen fortsatte de att göra så på resten av alla negrar på hela planeten och sen fanns det bara vita personer. Då ställde Bamseboy upp som President i denna vita värld. Då skrek folket ”VÄNTA ETT TAG, ÄR INTE DET DÄR EN NEGER??!?!?!!?!”. Bamseboy skrek ”JAG ÄR INTE EN NEGER, JAG ÄR VIT!!!”. Folket skrek ”Nej, de gjorde undersökningar, du är den svartaste levande organism som finns”. Bamseboy skrek ”Men det betyder inte att jag är svart!”. Bamseboy skrek ”Det var faktiskt jag som kom på idén att vi skulle döda alla svarta! Ni kan inte döda mig”. Folket sa ”Arrestera honom, vi ska slakta honom imorgon”. Bamseboy skrek ”GOTTA GO FAST!!!!” och sprang till Skankman’s hus på en halv sekund. Skankman tog fram en gigantisk månraket ur sitt skal och sen tog han fram en dildo ur sitt skal och la den i månraketen och eftersom alla var gay så sprang hela befolkningen mot dildon för de trodde att den var riktig. Hela Jordens befolkning utan Skankman, Lille fjutt, och Bamseboy sprang in i månraketen. Månraketen åkte sen in i solen och alla dog. De enda levande personerna kvar var Bamseboy, Skankman och Lille fjutt…

…Och Sebbe.

Bamseboy skrek ”ALLA ÄR DÖDA, DÅ SKA VI TA ÖVER VÄRLDEN!”. Då tog varenda av dem över ett land var. Bamseboy tog över Afrika för Afrika är ett land, Lille fjutt tog över USA, Skankman tog över Ryssland och Sebbe tog över hela världen. För Sebbe är ledaren av hela världen. Sebbe tog sen Bamseboy, Lille fjutt och Skankman som slavar. De var slavar till Sebbe i hela sitt liv och sen blev deras söner Bamseboy II, Skankman II och Lille fjutt II också slavar till Sebbe. De fick barn med sig själv och de blev också slavar till Sebbe. Sebbe dog aldrig för att Sebbe är odödlig. Flera generationer blev slavar till Sebbe. Till slut kom Bamseboy XXX som var spådd att han skulle slakta Sebbe. Han var kallad Bamseboy, the Sebbe Slayer!


   
SvaraCitera

Vet inte varför jag läser detta men nicei iaf! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 4

Bamseboy sprang in i Sebbe och skrek ”JAG SKA SLAKTA DIG!!!”. Sebbe sa ”SKULLE EN NEGER KUNNA DÖDA MIG, DET ÄR OMÖJLIGT, BARA SEBBE KAN DÖDA SEBBE!!!”. Sen åkte Sebbe tillbaka i tiden för att döda Sebbe för att visa att Sebbe kan döda Sebbe för att Sebbe är Sebbe och Sebbe är Sebbe som kan döda Sebbe för att Sebbe är Sebbe. Sen när Sebbe ska döda Sebbe ser han Gayboy, Gayboy gör en så ful bakåtvolt att Sebbe dör men Sebbe kan inte dö så Sebbe dog inte. Gayboy tog sen ut sin lilla dick och började knulla Sebbe. Sebbe sjöng ”Why do you have to be so gay, don’t you know I’m white tooooo?”. Fast Gayboy fortsatte knulla Sebbe. Då tog Sebbe fram sin kniv och gjorde självmord. Sen skrek Bamseboy ”VI ÄR FRIA!!!”. Bamseboy kollade runt och undrade när han var. Bamseboy såg sen en skylt där det stod ”Negrarnas bas”. Bamseboy rökte lite dundermarijuana och gick in. Sen såg han Vargen. Bamseboy skrek ”VARGEN, JAG SKA SLAKTA DIG!!!”. Vargen skrek ”TYST, KUNG NEGER PRATAR!”. Bamseboy skrek ”VAD FAN GÖR DU, VARGEN?”. Vargen skrek ”TYST, JAG KÄNNER INTE DIG, DIN FULA NEGER!!!”. Bamseboy märkte då att han var i en tid före de möttes och Negrarna planerade att slakta alla vita. Bamseboy tog sen och målade sig svart så han kunde spionera på negrarna. Bamseboy fick sen reda på väldigt mycket. Negrarna planerade att döda alla vita genom att tvinga dem att lyssna på Kanye West ända tills de blir gay och svarta. Sen måste man göra dem straight. För att göra det måste man göra dom straight. Negrarna studerade och fick reda på att om man är ihop med en man så är man gay, alltså är kvinnor gay om de är ihop med män, kvinnor är också gay om de gillar kvinnor. Då kom negrarna på att om en man som gillar män är ihop med en kvinna som gillar kvinnor så är de straight och eftersom alla är gay så blir det lätt att göra de straight. Bamseboy skaffade en plan. Bamseboy gick ut mitt i natten puttade ut negrarna i mörkret. Då kunde negrarna i se sig själv i mörkret och trillade ner i ett hål och alla negrar dog. Då plötsligt försvann allting utan Bamseboy. Bamseboy gick omkring i ingenting. Plötsligt kom en tomat med ben fram. Den sa ”Congrats, tack vare ditt agerande slutade Universum existera”. Bamseboy frågade ”Vem fan är du?”. Tomaten sa ”Jag är gud. Du är en människa.”. Tomaten sa ”Du åkte tillbaka i tiden och dödade negerkungen och om du inte skulle ha dödat honom skulle han ha räddat Vargen från att trilla ner i ett hål vilket skulle ha lett till ni skulle göra Vargen till det tredje könet giraff vilket gör honom till en myra vilket gör så att hans dick blir större än resten av sin kropp vilket gör så att hans dicktobody-ratio skulle vara 58 vilket skulle vara världsrekord och det skulle stå i Gunnies rekordbok vilket skulle göra så att många skulle vilja se hans dick och suga av den fast då märkte en kille som ville suga hans dick att Vargen var död och då skulle han ta en tidsmaskin för att åka tillbaka i tiden 1 sekund för att se Vargen men då träffade han sig själv och knullade sig själv vilket gjorde att han knullade sig själv när han egentligen skulle haft åkt tillbaka i tiden så då åkte han tillbaka i tiden efter han knullat fast han hade fortfarande en hård dick så då råkade hans dick trycka på en knapp och då åkte han tillbaka i tiden till före Universum skapades och tvingade oss tomater att skapa universum men nu råkade du förhindra allt det där och Universum skapades aldrig!”. Bamseboy sa ”Om Universum inte finns hur vet du då om den där historien?”. Tomaten skrek ”OKEJ, HÄR ÄR SANNINGEN, UNIVERSUM ÄR EGENTLIGEN BARA EN PARTIKEL CUM SOM KOM UR JULTOMTENS PENIS OCH VARJE GÅNG HAN RUNKAR SKAPAS TUSENTALS UNIVERSUM OCH ANLEDNINGEN VARFÖR DITT UNIVERSUM FÖRSVANN VAR FÖR ATT SPERMIEN SOM NI LEVDE I TRÄFFADE ÄGGET OCH NU BLIR DET ETT BARN OCH DET KAN INTE BO MÄNNISKOR INUTI ETT FUCKING FOSTER AV EN TOMAT!!!”. Bamseboy sa ”Okej, jag bryr mig inte, berätta bara hur jag kommer tillbaka”. Tomaten skrek ”DU KAN INTE, LEV BARA HÄR I RESTEN AV DITT LIV”. Bamseboy sa ”Om jag ger dig pengar låter du då mig komma tillbaka?”. Tomaten sa ”Okej, resten av alla människor flyttade till ett annat universum men det verkar vara så att en svart varg blev diktator i över hela världen och dödar alla björnar som kommer in”. Bamseboy gav tomaten pengar och skrek ”DU SKA DÖ, VARGEN!!!”.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 5

Bamseboy sprang rakt in i Vargen universum och skrek ”DU SKA DÖ, VARGEN!!!!”. Bamseboy tog fram sin pipa och märkte att dundermarijuanan var slut. Bamseboy sa ”OKEJ, DAGS FÖR PLAN B!”. Bamseboy tog fram sin katana ur fickan och stabbade sig själv. Då rann det blod ur hans nacke till marken. Sen hade han en blood orgy med sig själv. Bamseboy visste att om man rökte en blandning av cum och blod ur en pipa fick man superkrafter. Så Bamseboy gjorde just det. Bamseboy fick sen superkrafter och flög till Vargens tempel. Bamseboy gick in i Vargen och skrek ”NU SKA DU DÖ, DIN FULA VARGJÄVEL!!!”. Vargen sa ”Nej, du ska dö idag” och drog en spak. Plötsligt fall en bur av kol över Bamseboy. Bamseboy kunde inte göra sönder kolet för kol är stål och Bamseboy är allergisk mot stål. Så han kunde inte komma ut. Vargen skrek ”HAHAOOOOCHAHAHiiiAHeHAHeHA!!!!!!”. Bamseboy fick då cancer. Sen sa Vargen ”Åh, Bamseboy, tror du verkligen att du kan slakta mig, svaret är nej för att jag är bara smartare en dig och vet mer saker än dig. Visste du att vi träffade varann först för 10 år sen och att du åkte tillbaka i tiden och råkade förhindra att det hände? Vet du att jag är ledaren av allting? Jag tog över, jag fick allt. Jag äger nu alla Universum så jag vet allt. Obama är en ful neger, Kanye West är gay, jag vet allt!”. Vargen pratade på i 7 timmar och Bamseboy blev uttråkad så då skrek han ”REEEEEEEEEEEE!!!” Så högt att Vargen gick sönder och rann neråt. Till slut såg Vargen ut som en vattenpöl. Sen drack Bamseboy upp vattenpölen och sen var Vargen en död varg. Sen tog Bamseboy över tiden och drog tillbaka tiden till tiden före Sebbe tog dem som slavar. Sen gick han in i sitt eget universum och gav Sebbe en katana. Sen slaktade Sebbe bögboy med sin katana. Då var det över. Bögboy var död. All världens ondska var borta. Då anordnade Bamseboy en stor sex orgy med sina homies. Sebbe hade så stor dick att han kunde knulla sig själv. Sebbe knullade sig själv. Fast Sebbe fick så ont i röven av att Sebbe knullade Sebbe så att Sebbe dog. Då var Bamseboy, Skankman och Lille fjutt fria. Bamseboy skrek ”JAAAA, VARGEN, BÖGBOY OCH SEBBE DOG PÅ SAMMA DAG!”. Skankman frågade ”Vem är Vargen?”. Bamseboy sa ”OMG, MINNS DU INTE, VI MÖTTE HONOM FÖR 1453 ÅR SEN!”. Skankman sa ”Jag är bara 21 år gammal”. Bamseboy skrek ”FICK NI FAKTISKT BARN MED VARANDRA??? JAG LÅTSADES BARA SKAFFA BARN OCH DÖ MEN EGENTLIGEN ÄR JAG ODÖDLIG OCH JAG HAR ALLTID VARIT SAMMA PERSON!!!”. Lille fjutt sa ”Okej, vi ljög också om att vi fick barn med oss själva! Vi hade sex!”. Bamseboy skrek ”NI ÄR GAY” och slaktade Skankman och Lille fjutt. Sen hoppade han in i en tidsmaskin och åkte tillbaka till sin tid.


   
SvaraCitera

och varför skriver du detta på massa forum?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pepsi_guy:
och varför skriver du detta på massa forum?

Vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kapitel 6

Bamseboy skrek ”ÄNTLIGEN ÄR DETTA ÖVER, VARGEN OCH BÖGBOY ÄR DÖDA!!!”. Sen såg Bamseboy Vargen gå över vägen. Då sa Bamseboy ”Åh, vänta, jag åkte tillbaka i tiden…”. Då kom Bamseboy på den perfekta planen för att döda Vargen. Först använde sig Bamseboy av animekraften för byta skepnad till en människa och sen startade han en kampanj för att döda alla furries. Då blev Vargen slaktad. Sen bytte aldrig Bamseboy sig tillbaka till en björn. Han var en människa i flera hundra år. Han såg pyramider byggas, han såg romarriket falla, han såg Afrikaner bli tagna som slavar och bli piskade av han själv. Han ägde massor med slavar och slog dem alla varje timme. Några år senare blev han terrorist. Hans största dåd var när han flög in i ett stort torn den elfte september 2001. Då dog sen Bamseboy och återuppstod som en liten pojke. Normalt så minns man inte sitt första liv när man går in i det andra fast eftersom Bamseboy är så dank och cool så mindes han det. Sen lever han som vanligt. Kollar på dank memes, runkar och säger dank shit på sociala medier. Sen en dag ser han Bögboy. Bamseboy blir arg. Men han vet att han inte ska låta Bögboy veta att det är han. För Bögboy är så gay. Fast idag var Bögboy mer bög än vanligt. Bamseboy tänkte ett tag och fick reda på att det bara fanns ett svar!
BÖGBOY OCH GAYBOY HADE BLIVIT EN VILKET SKAPADE DEN MEST GAY MÄNNISKAN PÅ PLANETEN, ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!!
Bamseboy visste att om han inte låtsades vara vän med ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!! skulle ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!! knulla honom. Då efter att Bamseboy låtsas vara vän med ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!! stack ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!! och Bamseboy var fri. En sak Bamseboy också märkte var att hans broder Sebbe också bodde nära honom. Så nu lever Bamseboy fortfarande. Är lika dank som vanligt. Vargen är död. Fast Bamseboy ville publicera sin historia. Han testade att publicera den på kalleanka.se fast moderatorerna där sa att den inte var barnvänlig. Sen publicerade han historien på ungdomar.se. JA, JAG ÄR BAMSEBOY!
DETTA ÄR EN SANN HISTORIA!
JAG LJUGER INTE!!!
OKEJ, DAGS ATT SLUTA SKRIVA I FÖRSTA PERSON FÖR DET ÄR GAY!!
och Bamseboy är inte gay, fast ULTRAMEGAGAYBÖGMAN!!! är gay!

THE END frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken frågetecken???


   
SvaraCitera

Tar historien slut här eller blir det en fortsättning?

Känns otroligt att jag ens följt detta men det var för intressant för att låta bli. Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LOL I DONNU!


   
SvaraCitera

Jag känner mannen som skrev bamseboy och jag har en ytterst sällsynt berättelse av honom som ej har släppts en.

Det var en läcker dag i Rosengård och alla blattar var hurtbulle tills blatteboy kom och knuffade gris på alla blattar så att de alla fick en bulle i ugnen men då kom bängen och sa till blatteboy att han skulle haffas för våldtäkt men då tog blatteboy fram sin gat och isade bängen och stal deras turkracer. Men sebbe blev sur på blatteboy på grund av att han inte fick gatta någon bäng så han sa till sin fru:

-Du är skitz som ett kånkelbär jag ska ha min vurre nu jävla liggbräda nu tar jag vitlöksexpressen till uptown och svinar blatteboy med bowlingklot. Sebbe tog vitlöksexpressen till uptown och gick rakt till närmaste bolis för att bli ballong sen gick han och svinade blatteboy med bowlingklot. Lilleskutt stod i runkbutiken utanför och kollade på tills han fick blängsylta och dog då kom vargnen och våldtod honom tills han återupplivades sen hängde han honom med sin stora ståpalle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

YOU FUCKING BASTARD!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


NEGER!!!
SLUTA LEAKA MINA BERÄTTELSER!!!!!!


   
SvaraCitera