Aviseringar
Rensa alla

banna Tabulhaneaua


Ämnesstartare

Mahalageasca:

så om någon skulle börja heta Spuzz och härma dig och skriva elaka pm skulle inte du bli ledsen? skönt för dig att vara så pass stark eller vad man ska säga men alla är inte det..

Haha, skulle mer skratta åt den personen. Man ska inte bry sig om cpmongon.
Det där med att hon skriver elaka pm kan jag inte försvara, men det där med att hon skulle göra en användare med annorlunda namn bara för att härma dig tycker jag bara låter löjligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz: Haha, skulle mer skratta åt den personen. Man ska inte bry sig om cpmongon.
Det där med att hon skriver elaka pm kan jag inte försvara, men det där med att hon skulle göra en användare med annorlunda namn bara för att härma dig tycker jag bara låter löjligt.

vadå mitt namn  har inget likhet med TS namn ens? jag har inte ens skrivit nåt pm till hen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

knulla sönder


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:

vadå mitt namn  har inget likhet med TS namn ens? 

har jag sagt det? det är hon som påstår det eftersom båda era namn tydligen ska vara annorlunda.

Tabulhaneaua:

 jag har inte ens skrivit nåt pm till hen

vet jag inget om. jag svarar bara på hens inlägg med den informationen jag fått från denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok ta gärna i beakt den information du får av mig också

Shuzz:

har jag sagt det? det är hon som påstår det eftersom båda era namn tydligen ska vara annorlunda.
vet jag inget om. jag svarar bara på hens inlägg med den informationen jag fått från denne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tabulhaneaua:
ok ta gärna i beakt den information du får av mig också

har inte fått någon vidare information från dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har anmält tråden och TS nu


   
SvaraCitera

:(:(:(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shuzz:

Haha, skulle mer skratta åt den personen. Man ska inte bry sig om cpmongon.
Det där med att hon skriver elaka pm kan jag inte försvara, men det där med att hon skulle göra en användare med annorlunda namn bara för att härma dig tycker jag bara låter löjligt.

okej skönt för dig, tack för att du är ärlig iaf...

Tabulhaneaua:

vadå mitt namn  har inget likhet med TS namn ens? jag har inte ens skrivit nåt pm till hen

sluta ljug

kukoxo:
knulla sönder

den är nog äcklig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

^^ 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du har synpunkter på någon annan medlem så var vänlig använd anmälningssystemet i stället för att skapa en tråd om det. Då blir det lättare för moderatorerna att ta hand om det.


   
SvaraCitera