Aviseringar
Rensa alla

Bantningsforum?


Chicago:

och vem tror att jag har äs.

Det handlar inte om att du skulle ha ÄS, men det finns massa andra på sidan som har det. Om det då finns massa tips för att gå ner i vikt i forumet så kommer de som förtvivlat försöker bli friska att triggas och insjukna ännu värre.


   
SvaraCitera

finns andra forum vettu


   
SvaraCitera

Anarkandi:

Åh, gud, nej.

/agree

Ögon i en plåthink:

Vill ha ett forum för konspirationsteorier.

/agree


   
SvaraCitera

Gör era jäkla trådar i mat-forumet och sen så kan ni läsa på i Träning så att alla "bantare" lär sig lite.

Nej tycker jag, helt bisarr ide.


   
SvaraCitera

Allt uppenbar och lampan säger:

/agree


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

"bantning

Hälsoforum

Och FYI så är jag med i viktväktarna


   
SvaraCitera

Chicago:

Hälsoforum

Skriv i kropp och sjukdomar.

Och FYI så ska upplevelsen av ungdomar.se vara positiv för alla, triggande stuff ska alltså hållas härifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Och FYI så ska upplevelsen av ungdomar.se vara positiv för alla, triggande stuff ska alltså hållas härifrån.

Vadå triggande? Hälsoforum är positivt triggande. Ja men visst jag kan prata om bantning i ett forum om sjukdomar 😛

Jaja, jag förstår att ni normalviktiga inte känner att det finns ett behov av ett forum för oss som BEHÖVER gå ner i vikt.


   
SvaraCitera

Chicago:

Hälsoforum är positivt triggande.

Skulle det finnas moderatorkompetens att hålla den positivt triggande hade du en bra idé. På UM blir något liknande antingen ÄS-triggning eller bara fjanterier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gentlemen:

Skulle det finnas moderatorkompetens att hålla den positivt triggande hade du en bra idé. På UM blir något liknande antingen ÄS-triggning eller bara fjanterier.

Det verkar finnas tillräckligt, det var en som ändrade i min blogg för att jag skrev att jag hade ätit lite. Det skrev jag 2003, och det ändrades häromdagen.


   
SvaraCitera

Chicago:

EDIT: Kalla forumet HÄLSA istället för bantning!

...Det ska heta Hälsa, men handla om viktnedgång. Goddamn, skickar sköna vibbar!


   
SvaraCitera

Chicago:

Det verkar finnas tillräckligt, det var en som ändrade i min blogg för att jag skrev att jag hade ätit lite. Det skrev jag 2003, och det ändrades häromdagen.

Det finns uppenbarligen inte tillräckligt, eftersom det krävdes att du skapade en tråd med förslag om viktnedgångsforum för att mod skulle orka titta i din blogg. Antagligen var det någon (faktiskt inte jag, tro det eller ej..) som anmälde...


   
SvaraCitera

Chicago:

. Det skrev jag 2003, och det ändrades häromdagen.

2006 menar du väl?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Uranus:

2006 menar du väl?

det tror jag inte

Nu tror alla att jag har ÄS? Vad är detta!


   
SvaraCitera

Chicago:

det tror jag inte

Med tanke på att ditt konto är reggat då samt att alla dina andra bloggar är från då, så tror jag det.

Plus att bloggfunktionen inte fanns 2003.


   
SvaraCitera