Aviseringar
Rensa alla

Bara en kyss? eller..


Ämnesstartare

Hej
Jag har ett distansförhållande och vi har snart varit tillsammans i ett år om bara några dagar. Vi har haft lite problem med svartsjuka, men nu på senare tid så har det varit underbart och vi har verkligen haft det bra.
Men så idag.
Kan börja med att jag var i skolan och skulle ha en lektion nere i stan på biblioteket där vi skulle titta på en utställning på fotografier. Det är en kurs som jag valt individuellt där jag har umgås med en tjej och vi har blivit jätte bra vänner. Och hon frågade mig om jag ville åka med henne ner till biblioteket i hennes bil, hon har körkort och bil alltså. Så vi åkte ner dit och jag skickade ett sms till min kille för han frågade vad jag gjorde så jag sa att jag satt i bilen med henne och vi skulle ner till biblioteket och kolla på en utställning. Han svarade inte men jag tänkte inte mer på det för han var väl upptagen med nått.
Sedan när jag kom hem så ringde jag min kille och han var jätte sur och konstig och jag frågade om det har hänt nått.
Han sa: Vem var det du varit med? Du har ju knullat med någon säkert, du har ju varit otrogen mot mig och massa massa massa.
Jag sa ju som det var, att jag åkte med henne hon erbjöd skjuts jag har henne på facebook, men han lyssnade inte, du ljuger sa han hela tiden. Det börjar växa en klump i halsen på mig.
Jag börjar fråga honom varför han säger såhär, och att jag aldrig skulle vara otrogen mot honom och har aldrig varit det, sa att jag älskar dig och att jag vill bara ha dig och du vet det.
Men han lyssnade inte på mig han sa att jag var otrogen. Jag säger om och om igen samma sak men han sa nej du ljuger, vem var du med?
Jag börjar gråta och han säger hallå hallå varför säger du inget för? Jag börjar skrika till honom att han är helt sjuk i huvudet och så bara lägger han på. Och så efter några minuter ringer han upp jätte sur eller så ringer upp för blir så förbannad och ledsen.
Jag börjar skrika och gråta igen att varför han håller på såhär. Men han säger bara: VARFÖR håller du på Såhär?
Jag börjar gråta och talar om för honom att jag aldrig varit otrogen, att jag älskar honom och vill bara ha honom och allt. Han lyssnar och säger att han älskar mig också men så säger han igen men du har ju varit otrogen. Jag bara gråter o gråter och så börjar han plötsligt att skratta åt mig.
Jag säger: har du varit otrogen då?!
Han säger: Ja. Efter några minuters tystnad, jag blir helt stum och börjar gråta igen och sen börjar han skratta och säger att han bara skojade. Jag förstår ingenting.
Men så säger han att han ska vara ärlig Han sa: Jag har bara kysst en tjej en gång på en krog och att han var lite full, men att han inte minns så mycket. Då hade vi varit tillsammans lite mer än ett halv år och jag blev så himla ledsen och besviken.
Han hade anklagat mig för saker som han bara antog att jag har gjort, men så har han gjort det själv. Jag vet inte vad jag ska göra längre, ska till honom nästa vecka och vi skulle fira vår ett års dag.
Han verkade inte ens ångra sig när han sa att han hade kysst någon, han sa inte ens förlåt eller nått. Jag blev så himla upprörd att jag skrek gråtandes: ska du inte ens säga förlåt eller nånting? Jo då sa han förlåt och att han ångrar sig. Men känns inte som han gör det, känns inte som han kämpar nått för att få mig att känna mig bättre.
Han bara börjar retas med mig och känns som han driver med mig lite.
Jag älskar honom verkligen och skulle aldrig, aldrig vara otrogen mot honom. Jag är så himla förvirrad just nu. Ska åka till honom nästa vecka och vi ska fira vår ett års dag tillsammans. Men nu vet jag inte längre. Har köpt biljett och allt. Har försökt att hjälpa honom med allt, har försökt ge all min kärlek till honom men känns som allt är i onödan, att jag lagt ner massa tid i onödan för någon som inte ens bor där jag bor.
Jag vet inte vad jag ska göra längre hjälp snälla.
Jag kanske har skrivit lite konstigt på vissa ställer eller nått, men jag är så upprörd just nu så skiter i hur jag skriver, tänker bara på hur jag känner och varit med om ..[sad] jag vet ärligt inte vad jag ska ta mig till


   
Citera

lämna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Känns det inte som att man får ut något av en relation och känner att man inte kan göra mer, så är det ingen i de att dra ut på lidandet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

lämna

vet inte om jag kan[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

Känns det inte som att man får ut något av en relation och känner att man inte kan göra mer, så är det ingen i de att dra ut på lidandet.

okej[sad]


   
SvaraCitera

upponer:

vet inte om jag kan

Varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Varför inte?

jag vet inte, älskar honom och jag behöver honom mer än nått annat. Jag vet bara inte hur jag ska släppa taget om honom..jag vill inte bli ensam igen[sad]


   
SvaraCitera

upponer:

jag vet inte, älskar honom och jag behöver honom mer än nått annat. Jag vet bara inte hur jag ska släppa taget om honom..jag vill inte bli ensam igen

Han verkar oansvarig. Det finns bättre människor som passar dig. Dumt att hålla dig kvar i ett förhållande där din partner är en idiot.

Det är svårt att lämna och det känns ensamt, men man kommer över det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilken känslokall o störd människa..[shake]
lämna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

upponer:

i hennes bil

upponer:

hon har körkort och bil alltså

Tack för att du är övertydlig [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bullen:

vilken känslokall o störd människa..
lämna

ja jag vet inte varför han är såhär. Han säger att han inte bryr sig om nått längre, att han inte känner nått för något. jag vet inte hur jag ska göra för att lämna honom, vad ska jag säga..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Tack för att du är övertydlig

haha jaja..[sad]


   
SvaraCitera

upponer:

Jag vet inte vad jag ska göra längre hjälp snälla

Ni verkar tyvärr inte ha så bra kommunikation och då fungerar det sällan särskilt bra. Jag tycker att du ska försöka vara mer bestämd mot honom. Förklara för honom precis hur du känner och be honom säga hur han känner sig i ert förhållande. Med andra ord, ta ett ordentligt snack med honom! Ni kan antingen ta det över telefon, men eftersom ni ändå tänkt träffats nästa vecka så tycker jag att ni kan ta det då. Lättare öga mot öga för långdistansförhållande är inte alls lätt när man inte litar på varandra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Japp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Slumptard:

Japp

mm


   
SvaraCitera