Aviseringar
Rensa alla

Bara helt tyst.. är jag ensam?


Ämnesstartare

Bara helt tyst aa.. ät 15 år oxh känns som om jag inte får göra något för mina föräldrar, knappt prata.. eller säga ut ilska är rädd för att någon ska höra mig gråta, rädd för vad andra ska tycka om jag säger fel.. vågar inte göra något.. är inte blyg men blir ju blyg av att vara såhära.. vågar inte ha musik på i mitt rum ifall mina föräldrar hör, eller prata i mobil med mina kompisar... eller vara med kompisar.. vågar inte göra något! Vill ju inte vara sån, jag ÄR inte sån! Hjälp mig:(!  Någon mera som oxå inte vågar göra något hemma.. har jätte mycket energi som jag inte vågar visa..


   
Citera

Anonymamjag: rädd för vad andra ska tycka om jag säger fel

samma här (delvis?). Resten känner jag inte igen mig i

Anonymamjag: vågar inte ha musik på i mitt rum ifall mina föräldrar hör

??? hörlurar


   
SvaraCitera

omg har det exakt så hemma


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

123fendas:

samma här (delvis?). Resten känner jag inte igen mig i

??? hörlurar

De är ju inte roligt att Lysna med hörlurar haha;)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymtliv1:
omg har det exakt så hemma

De så jobbigt!


   
SvaraCitera

Anonymamjag:
Bara helt tyst aa.. ät 15 år oxh känns som om jag inte får göra något för mina föräldrar, knappt prata.. eller säga ut ilska är rädd för att någon ska höra mig gråta, rädd för vad andra ska tycka om jag säger fel.. vågar inte göra något.. är inte blyg men blir ju blyg av att vara såhära.. vågar inte ha musik på i mitt rum ifall mina föräldrar hör, eller prata i mobil med mina kompisar... eller vara med kompisar.. vågar inte göra något! Vill ju inte vara sån, jag ÄR inte sån! Hjälp mig:(!  Någon mera som oxå inte vågar göra något hemma.. har jätte mycket energi som jag inte vågar visa..

Tips, ha hörlurar. Fråga dina föräldrar om de skulle störas av att du pratar med en kompis i telefon.
Dina föräldrar borde inte störas av att du pratar med kompisar, ingen vettig förälder skulle störas av det iaf. Klart du ska bjuda över någon kompis, ska de komma över och äta fråga föräldrarna först bara. 🙂 Säg att du har jättemycket energi till dina föräldrar och att du vill saker typ ha kompisar över osv. 🙂


   
SvaraCitera