Aviseringar
Rensa alla

Bara jag, elr?


Ämnesstartare

Dessi:

kanske de, men de e ju samma sak, egentligen. Kallar ofta min bästevän (som e kille) för mon frère, vilket e franska o betyder min bror. Mina två bästavänner (honom inräknad) kallar ja ofta för mes amis, mina vänner

jo är ju egentligen samma, gillar bara inte svenska språket. jag har kompisar som säger bror och mannen osv till mig men jag kan inte göra så, använder mig av namn. dock kallar jag min lillebror för dude för vi är väldigt filmnördiga. haha fast mon frere och mes amis är coolt ju [y] gillar jag [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha fast mon frere och mes amis är coolt ju gillar jag

Haha, tack[smile]

Nej, gillar egentligen nt heller de svenska språket, men de e ju de enda alternativet i en så pass "skyddad" miljö som i de samhället ja bor i[mad][mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Haha, tack

Nej, gillar egentligen nt heller de svenska språket, men de e ju de enda alternativet i en så pass "skyddad" miljö som i de samhället ja bor i

varsågod [smile]

haha de många brukar ogilla det svenska språket. hur är den skyddad? du kan ju flytta kanske [cute]? fast är nog så på många ställen här. jag funderade på att gå en engelsktalande linje på gymnasiet för att kunna bara prata engelska men vågade inte [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur är den skyddad? du kan ju flytta kanske ? fast är nog så på många ställen här. jag funderade på att gå en engelsktalande linje på gymnasiet för att kunna bara prata engelska men vågade inte

Väldigt rikt samhälle, så de flesta pratar typ "rikssvenska" och den grövsta förolämpningen som används är typ "idiot", och då tar alla väldigt illa vid sig.
flytta e tyvärr inget alternativ, eftersom jag har familjen här. O dessutom så gillar jag att driva med folks snobbiga uttryckssätt, haha[crazy] men de e lite störigt, onekligen. O ja, Sverige e väldigt välskyddat[mad]

Engelska e mycket, mycket coolare[cool] fast ja pratar med brittisk accent, så ja kan inte använda så många sådana uttryck[cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Väldigt rikt samhälle, så de flesta pratar typ "rikssvenska" och den grövsta förolämpningen som används är typ "idiot", och då tar alla väldigt illa vid sig.
flytta e tyvärr inget alternativ, eftersom jag har familjen här. O dessutom så gillar jag att driva med folks snobbiga uttryckssätt, haha men de e lite störigt, onekligen. O ja, Sverige e väldigt välskyddat

Engelska e mycket, mycket coolare fast ja pratar med brittisk accent, så ja kan inte använda så många sådana uttryck

hahaha nej gud vad hemskt. snobbiga svenskar är bland det värsta jag vet. fast är du också rik då? det måste väl vara nice [smile] haha idiot är farligt, haha vilka fjantar. hmm sant, fast nångång kan du nog flytta. haha blir de inte arga då? som fasiken, blir segt efter ett tag [sad]

indeed. haha grymt, hur kan du göra det? jag har en amerikanskt accent. tror det beror på alla filmer och musik, vill ju härma det. fast brittiska uttryck är med underbara! som bloke, twat, tosser, derr, ejjit eller hur det stavas osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Ja säger oftast brorsan till min, men nästan samma sak. Nej, menar till kompisar o så. Ja använder de till folk ja tkr om, o i vårt "lilla" samhälle så anses de "blattigt". Ja, dessa uttryck används dagligen o ja kämpar emot som bara den

Duktigt av dig att försöka bekämpa rasism:-) använder ej uttrycket

Ensamvargen:

Ja, orka referera till män hela tiden.

Just därför:-) tycker om dig väldigt mkt btw ensamvargen<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Ja bor i ett samhälle där väldigt många e extremt rika, o alla har så... vårdat språk. Har ingen invandrarbakgrund

Så invandrarbakgrund skulle vara något dåligt eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

tycker om dig väldigt mkt btw ensamvargen<3

Awww. [blush] Gillarey ockås cuzIcan. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hahaha nej gud vad hemskt. snobbiga svenskar är bland det värsta jag vet. fast är du också rik då? det måste väl vara nice haha idiot är farligt, haha vilka fjantar. hmm sant, fast nångång kan du nog flytta. haha blir de inte arga då? som fasiken, blir segt efter ett tag

Snobbiga svenskar, ja[crazy] nej, jag tillhör minoriteten som nt e rik, dessvärre [sad]
Haha, ja vet[bigcheers] fjantar på riktigt
Jadå, tänker flytta någongång, såklart.
O jo, de blir assura varje gång[party] föreställ dig en skitförnäm svenne som försöker skälla ut en[tired][tired]

patrick bateman:

indeed. haha grymt, hur kan du göra det? jag har en amerikanskt accent. tror det beror på alla filmer och musik, vill ju härma det. fast brittiska uttryck är med underbara! som bloke, twat, tosser, derr, ejjit eller hur det stavas osv.

Ja vet nt riktigt, de bara... blir så. Fast ja driver en hel del me de flesta accenter, som den skotska och irländska, tex.

Ja, alla får ha sin accent. Spelar ju nt ngn större roll, egentligen.

British lexicon
^Askul[bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Snobbiga svenskar, ja nej, jag tillhör minoriteten som nt e rik, dessvärre
Haha, ja vet fjantar på riktigt
Jadå, tänker flytta någongång, såklart.
O jo, de blir assura varje gång föreställ dig en skitförnäm svenne som försöker skälla ut en

typ alla snobbar är rätt jobbiga när jag tänker på det. usch, vilken osis [sad] haha som fan, minns när jag var i stockholm och såg massa snobbiga stekare, blä!! haha bra det, man vet ju aldrig [crazy] hahaha! hemskt [bigsmile]

Dessi:

Ja vet nt riktigt, de bara... blir så. Fast ja driver en hel del me de flesta accenter, som den skotska och irländska, tex.

Ja, alla får ha sin accent. Spelar ju nt ngn större roll, egentligen.

British lexicon
^Askul

haha vad coolt, måste vara ovanligt. flesta jag känner som kan prata engelska har en amerikansk accent. grymt, kan du prata med sån accent? älskar skotska och irländska, även austrlienska för den delen

nej precis. de är alla rätt coola [bigsmile]

haha grym sida!! bra att ha, kan lära mig fler roliga uttrycka att använda till folk [cute] fast "derr" stod inte med [sad] jag gillar "derr"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

Awww. Gillarey ockås cuzIcan.

Naaw[blush] <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Så invandrarbakgrund skulle vara något dåligt eller?

Nej![mad] Men om du jämför, nu vet ja nt var du bor, men tex Rosengård o Lund. Var e de mest vårdat språk?

patrick bateman:

haha grym sida!! bra att ha, kan lära mig fler roliga uttrycka att använda till folk fast "derr" stod inte med jag gillar "derr

Aa, asgrym[crazy] ja använder dem hela tiden när ja vill få folk att känna sig lite... [tard][chocked][cry]

cuzIcan:

Duktigt av dig att försöka bekämpa rasism:-)

Inget jag gör medvetet, tkr bara att de e sjukt nedvärderande att kalla ngn blatte bara för att hen har invandrarbakgrund[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

Aa, asgrym ja använder dem hela tiden när ja vill få folk att känna sig lite...

haha vad kuligt [bigcheers][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dessi:

kalla ngn blatte bara för att hen har invandrarbakgrund

Det är ju fel att säga "blatte" till alla invandrare också [cry]
En vit invandrare är ingen blatte.
Jag är INTE rasistiskt nu. punk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Julitaatiluj:

Det är ju fel att säga "blatte" till alla invandrare också En vit invandrare är ingen blatte. Jag är INTE rasistiskt nu. punk.

Nej, den e en jugge elr ngt annat tråkigt. Förstår du va ja menar? Bara för att ngn e annorlunda mot oss själva så e vi helt[tard][tard][tard][tard] mot den

patrick bateman:

haha vad kuligt

[bigcheers][party]


   
SvaraCitera