Aviseringar
Rensa alla

Bara jag som blev kär i Sassa redan på audition?


detour
Ämnesstartare

Är hon inte för jävla bra? Det går liksom inte att låta bli att älska henne! [love] Jag ba ryser när jag lyssnar på henne och kan inte sluta titta på henne... kanske lite pervovarning, eh. MEN HON ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!

Agree?

Image

Youtube:

För övrigt är jag svinarg över att Sassa åkte ut. Men hon kommer liksom inte sluta med musiken bara för det, tvärtom vad fan. Får hoppas att hon kommer med en skiva snart!


   
Citera

Hon ser ut som en jättesöt kille som jag brukade vara med i högstadiet, aw.


   
SvaraCitera

detour:

Får hoppas att hon kommer med en skiva snart!

Det lär nog dröja ett tag. Hon har inte den typen av röst som möjliggör lättsålda låtar, det hon kan sjunga är hon dessutom inte tillräckligt bra på.

Skall man ha en sådan röst och få skivkontrakt utan att vinna Idol får man komma åtminstone top 3. Då räcker publiciteten en bit.

isola:

Hon ser ut som en jättesöt kille som jag brukade vara med i högstadiet, aw.

Nog ingen slump att alla lesbiska och bisexuella småtjejer gillar henne ;p


   
SvaraCitera

Inget vidare faktiskt, glad att hon åkte ut. Gäller att skilja päronen ifrån äpplena.


   
SvaraCitera

astråkig


   
SvaraCitera
detour
Ämnesstartare

Buddah:

Det lär nog dröja ett tag. Hon har inte den typen av röst som möjliggör lättsålda låtar, det hon kan sjunga är hon dessutom inte tillräckligt bra på.

Skall man ha en sådan röst och få skivkontrakt utan att vinna Idol får man komma åtminstone top 3. Då räcker publiciteten en bit.

Nu börjar jag bli trött på ditt tjat. Du vet ju inte ens vad du snackar om. Gillar du inte Sassa så är detta ej en tråd för dig, ok?


   
SvaraCitera
detour
Ämnesstartare

Spell:

astråkig

Du är astråkig.


   
SvaraCitera

detour:

Nu börjar jag bli trött på ditt tjat. Du vet ju inte ens vad du snackar om. Gillar du inte Sassa så är detta ej en tråd för dig, ok?

Handlade inte om min åsikt angående Sassa, handlade om skivkontrakt och hur skivbolag fungerar. De signar artister som har potential att sälja skivor och dra in pengar på spelningar/events.

Tror du på fullaste allvar att hon skulle kunna dra in något mer än brödsmulor? Försök nu att vara objektiv.

Lesbiska och bisexuella småtjejer är en ganska smal målgrupp [party]


   
SvaraCitera

detour:

Du är astråkig.

Där fick du mig allt!


   
SvaraCitera
detour
Ämnesstartare

Buddah:

Tror du på fullaste allvar att hon skulle kunna dra in något mer än brödsmulor?

Ja. På allra fullaste. För hon har något som ingen jävel i detta land har, hon har en alldeles speciell röst och hon kan dessutom sjunga flera olika genrer. Det är inte många tjejer, speciellt i hennes ålder, som kan sjunga så som hon gör.

Buddah:

Lesbiska och bisexuella småtjejer är en ganska smal målgrupp

Vet ej vad sexuell läggning har med detta att göra. Och småtjej skulle jag inte heller kalla henne, visst, hon är sjutton (snart arton) men hon sjunger som om hon vore tio år äldre. Hon har sysslat med musik så pass länge att man blir helt chockad när man tänker på att hon är så ung.


   
SvaraCitera

detour:

Är hon inte för jävla bra?

detour:

Agree?

detour:

Gillar du inte Sassa så är detta ej en tråd för dig, ok?

Hur tänker du nu? Får man bara svara ja?


   
SvaraCitera
detour
Ämnesstartare

Spell:

Får man bara svara ja?

Ja [bigsmile]

Trådens namn frågar ju om någon mer gillar Sassa. Inte "vad tycker du om Sassa" eller "snälla skriv om du hatar Sassa".


   
SvaraCitera

detour:

Ja. På allra fullaste. För hon har något som ingen jävel i detta land har, hon har en alldeles speciell röst och hon kan dessutom sjunga flera olika genrer. Det är inte många tjejer, speciellt i hennes ålder, som kan sjunga så som hon gör.

Sverige gör inget bra...förrutom Lillasyster och LOK, men dom har ju samma sångare [rolleyes]


   
SvaraCitera

detour:

Trådens namn frågar ju om någon mer gillar Sassa. Inte "vad tycker du om Sassa" eller "snälla skriv om du hatar Sassa".

[wink]


   
SvaraCitera

detour:

Hon har sysslat med musik så pass länge att man blir helt chockad när man tänker på att hon är så ung.

Länge? Det är ganska många som börjar vid en 7-9 års ålder [party]

Hur gammal man är har inget att göra med hur många skivor man kommer sälja. Annat än utseendemässigt.

detour:

För hon har något som ingen jävel i detta land har, hon har en alldeles speciell röst och hon kan dessutom sjunga flera olika genrer

Tror bestämt att du har lyssnat på lite för få artister/band om du påstår att hon skulle låta unikt. Rätt många som KAN sjunga olika genres, sen om de är bra på det eller inte är en sak. Hon kan inget annat än att skrika.

detour:

Vet ej vad sexuell läggning har med detta att göra.

Målgrupp pratade jag om. Alltså de potentiella köparna av eventuella konsertbiljetter och skivor.


   
SvaraCitera