Aviseringar
Rensa alla

bara jag som blir uppe och dygnar inatt?


farbror gugge:

gå upp 8 senast om jag ska hinna vakna och fixa mig och göra te utan att stressa

Te på morgonen(och alla andra tider också[cute])[love] men jaah, håller med, 2 timmar minst!

Men Brukar inte sova mer än 6 timmar per natt så kl 01:00 funkar ändå, för mig iaf [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gilllar hans portfolio, även om det är en crappy site http://www.timmacpherson.com/

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

farbror gugge:

haha ja, tror jag stavade "börjare". svårt att hålla isär dedär

haha sweet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

Te på morgonen(och alla andra tider också[cute])[love] men jaah, håller med, 2 timmar minst!

ja[love][cute]måste dock gå typ en timme innan skolan börjar, så helst ännu längre så hinner jag uma och läsa expressen lite innan jag går[blush]

makarooner:

Men Brukar inte sova mer än 6 timmar per natt så kl 01:00 funkar ändå, för mig iaf [wink]

åh lyx[sad]


   
SvaraCitera

farbror gugge:

måste dock gå typ en timme innan skolan börjar

Drygt! Jag måste gå 5 minuter [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

Drygt! Jag måste gå 5 minuter [blush]

kunde också göra det förut[cry] saknar det, eller iof är det mysigt att åka tunnelbana och lyssna på musik[blush]*optimist*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

makarooner:

Drygt! Jag måste gå 5 minuter

shiiiiit... ...jaha gå hemifrån. trodde du menade gå upp. vore soft om man sov i skolan för då går det nog rätt soft. ...fan jag sover ju i skolan inatt >.<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har redovisning och seminarier i två olika filosofikurser imorgon, så min natt kommer se ut såhär heh

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Har redovisning och seminarier i två olika filosofikurser imorgon, så min natt kommer se ut såhär heh

vilka+var läser du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

vilka+var läser du?

filsofi a på gymnasiet där jag går, etik 1 på södertörns högskola


   
SvaraCitera

alltså jag borde sova men funderar på kornflakes med mjölk först heh


   
SvaraCitera

Budolicious:

äran och hjältarnas land.

deutchland über alles! (tar varje chans jag får till att säga det=) )


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej blir deprimerad och får panikattacker av att inte sova. Mmmmstörd hjärnammmm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

filsofi a på gymnasiet där jag går, etik 1 på södertörns högskola

aha [tard] sweet. antar du gillar filosofi. tänkt läsa vidare det?

BLODÅDRA:

alltså jag borde sova men funderar på kornflakes med mjölk först heh

GO FOR 1T!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

variabel:

aha [tard] sweet. antar du gillar filosofi. tänkt läsa vidare det?

Har inte bestämt mig än, men får ju 7,5hp nu gratis i och med att jag läser etik 1 istället för filosofi b på gymnasiet så kanske. Lutar nog mer åt statsvetenskap dock.

Edit: Eller nationalekonomi. Eller ryska. Eller diverse psykologirelaterat. ÅNGEST.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Njet. Ska bara glo igenom lite föreläsningsanteckningar och kanske skriva ett mail eller två, sen ska jag däcka. Hade tänkt försöka ta mig till gymmet imorgon.


   
SvaraCitera