Aviseringar
Rensa alla

bara jag som har extremt svårt att somna på söndagar?


Ämnesstartare

det verkar relativt vanligt med att folk har svårt att somna just denna dag, men vad gör alla egentligen? blir bara rastlös..


   
Citera

tänker på mat


   
SvaraCitera

Brukar sitta med tom blick och se ut över en öde gata. Eller ligga i sängen och stirra upp i taket, eller in i väggen, hoppas på att natten går fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns ju inte så mycket annat att göra,
är helt ny inom det här med trådar så kände att man lika gärna kunde skapa en tråd om något helt ointressant och få igång någon slags konversation, i brist på annat att göra


   
SvaraCitera

somnar nästan aldrig före 03 oavsett dag... tur att jag inte behöver gå upp på morgonen nuförtiden


   
SvaraCitera

Nu behöver jag förvisso inte somna på söndagar längre men har alltid haft svårt för det tidigare så brukade väl roa mig med att se på filmer hela natten istället och må förjävligt hela dagen på måndagen. Men det var det värt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

med tanke på att jag har en skola att sköta så kan det vara lite halvjobbigt att hålla sig vaken på en del lektioner. Filmer funkar ju alltid, det fördriver ju tiden en hel del. Dock som du säger mår man ju inte toppen på måndagen, men det får man tåla!


   
SvaraCitera

somna ´var inte lätt igår. Praktik OCH jobb på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

usch du, man är ju inte direkt klar i huvet


   
SvaraCitera

Inga problem med att somna, enbart problem med att vakna.


   
SvaraCitera

klart att det är svårt att somna på söndagar, efter att man LEVT LOPPAN och varit uppe sent både fredagen och lördagen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självklart beror det ju på det med, men det är ju vad man ska göra när man väll sitter där vid datorn runt 3 tiden en söndagsnatt och har den där överskottsenergin men ändå är så pass uttråkad som man är


   
SvaraCitera