Aviseringar
Rensa alla

Bara jag som känner mig extreeemt singel?


jag  är inte den enda!?


   
SvaraCitera

vad innebär exteemt singel?


   
SvaraCitera

Ey det e jag:
Under det senaste halvåret då har jag känt mig mer singel än någonsin, 16 år nu och fortfarande inte haft en enda riktig förhållande. Vill ha någon och kramas med, kolla på film och mysa med. Men är samtidigt rädd för kärlek, även för att alla i min ålder i min stad har någon sorts ”koppling” till varandra, man har lixom hört varandras namn och man har oftast gemensamma vänner. Vilket suger. Någon mer som känner sig singel?

Jag är 14 år. Jag fattar hur du känner dig liksom.

Men jag är också väldigt singel fast har jag vänner du vet.


   
SvaraCitera

Vad är skillnaden mellan singel och "extremt singel"? Skeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera

Storchen84:
Vad är skillnaden mellan singel och "extremt singel"? Skeptisk

Hjärta

Tidigare förhållanden eller aldrig haft något.. "inte en enda riktigt förhållande" aldrig haft vänner, lite ensam, mer vänner mer ensamt, typ.


   
SvaraCitera

Har haft fyra kortare förhållande som varat mindre än 1 månad och ett längre förhållande som varat mer än 5 år. Just nu lever jag singel och jag stortrivs ärligt talat med singellivet. Nackdelen med singellivet är avsaknaden av fysisk kroppskontakt, kramar, värme och sex. Fördelen med singellivet är att jag helt och hållet kan styra mitt liv själv utan att någon annan har åsikter om det. Vill jag gå och lägga mig efter jag kommer hem från jobbet och sova några timmar så kan jag göra det utan att någon tycker är "skittråkig". Vill jag inte äta exakt när maten står på bordet klockan 19 utan skjuter matintaget till klockan 01.00 så vill jag heller inte höra att jag är skittråkig. Men som sagt, jag saknar avsaknaden av fysisk kroppskontakt, kramar, värme och sex.  Gråter  Gråter  Gråter

Mitt mål är att innan ingången av år 2022 ska jag vara mångmiljonär dvs jag ska ha ett mångmiljonbelopp sparat i aktier/aktiefonder och med det målet finns ingen tid för en tjej i mitt liv.

Storchen84: Vad är skillnaden mellan singel och "extremt singel"?Skeptisk

Jag tror man kan tolka det som att skillnaden är att "singel" är att man lever självvalt ensam/singel men "extremt singel" är att man mot sin vilja lever EJ självvalt ensam/singel. Att kanske ens högsta önskan/dröm är att träffa en partner.
Det är min egna tolkning.  Blink


   
SvaraCitera
glader

Singel och fördomsfri.


   
SvaraCitera

Ey det e jag:
Under det senaste halvåret då har jag känt mig mer singel än någonsin, 16 år nu och fortfarande inte haft en enda riktig förhållande. Vill ha någon och kramas med, kolla på film och mysa med. Men är samtidigt rädd för kärlek, även för att alla i min ålder i min stad har någon sorts ”koppling” till varandra, man har lixom hört varandras namn och man har oftast gemensamma vänner. Vilket suger. Någon mer som känner sig singel?

JAg har varit singel i typ 4 år nu och det är verkligen inte roligt. Men så är jag 23 år och jag vill ju ha någon mogen trevlig tjej och fin och så men jag får lite skylla mig själv att jag är singel. HAde jag släppt på kraven och gått med på att bli ihop med nästan vilken tjej som helst så hade jag inte varit singel. Jag ser tjejer som tittar på mig som vill ha mig, det är vad jag tror iaf.


   
SvaraCitera

Singel och sökande

hörs 


   
SvaraCitera

Asstriid:
Singel och sökande

hörs 

Får jag chans på dig?


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:

Får jag chans på dig?

Ja Rodnar


   
SvaraCitera

Jag känner inte det. Jag är det 


   
SvaraCitera

SLUTA PÅMINN MIGGråter


   
SvaraCitera