Aviseringar
Rensa alla

bara jag som tkr att de e pinigit me


Ämnesstartare

folk som har ''singel'' o ''intresserad av: kvinnor/män'' på fb på deras info??

accar aldrig sånt pga 100% piniga. v a tkr ni


   
Citera
Ämnesstartare

as piniga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:
Va.

ja, när kollar deras info o det stårSIngel
Intresserad av: kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ja, när kollar deras info o det stårSIngel
Intresserad av: kvinnor

Ja, varför skulle det vara pinsamt. Det är informativt och det går att fylla i.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Ja, varför skulle det vara pinsamt. Det är informativt och det går att fylla i.

känns som ett desperat rop


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har singel intresserad av kvinnor o män tror jag, minns inte riktigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha "det är enkelt" som relationsstatus


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: känns som ett desperat rop

Är väl inte mer desperat än om man berättar att man är arbetslös, eller för den delen inte riktigt trivs med sitt jobb, vill flytta eller liknande. Du förutsätter också att bara för att informationen står där vill man ändra på det förstnämnda genom det senare. Man kanske trivs som singel. Tvåsamhet innebär inte defaultlycka och alla strävar inte efter det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:
vill ha "det är enkelt" som relationsstatus

det är så det ska vara, det är enkelt och det är så det är bara

Nachac: Du förutsätter också att bara för att informationen står där vill man ändra på det förstnämnda genom det senare. Man kanske trivs som singel. Tvåsamhet innebär inte defaultlycka och alla strävar inte efter det.

nej självklart är det individuellt och att alla menar olika med att ha det, men när jag får en vänförfråga från någon och det enda jag ser är ''singel, söker kvinnor'' är det lite :SSigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: nej självklart är det individuellt och att alla menar olika med att ha det, men när jag får en vänförfråga från någon och det enda jag ser är ''singel, söker kvinnor'' är det lite :SSigt

Om du inte känner personen någe' vidare innan kan jag väl haja den inställningen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker det är mer pinsamt med folk som är ihop med sina kompisar på fejsbook.

men det finns väl lite pinigheter om folk skriver ut att de gillar tjejer/killar. inte för att det är desperat, utan för att det är konstigt att de känner att de måste vara tydliga/känner ett behov av att markera sin sexuella läggning.

Facebook har väl aldrig riktigt varit ett ställe att hooka på heller. nästan mer pinsamt hade det varit att skriva ut här, eller på dating sidor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja!!!!!!!!!

usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hade glömt plocka bort relationsstatus så jag var i ett förhållande till för en månad sedan, upplyste en umare mig om. vet inte ens varför jag hade upptagen, kanske ville bli raggad på. personen jag var ihop med hade inte ens samma status hahah. knösdcönkafd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså när man skaffar fb får man ju fylla i det där 🙂 är väl inte så konstigt att berätta sin sexuella läggning? Det finns ju bara att välja "kvinnor", "män" eller "kvinnor/män" 


   
SvaraCitera