Aviseringar
Rensa alla

bara jag som tkr att de e pinigit me


Ämnesstartare

Alltså jag försöker verkligen fatta vad du menar men det är cirka omöjligt Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
Alltså jag försöker verkligen fatta vad du menar men det är cirka omöjligt Mycket glad

Blink


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tror att jag har båda ikryssade men det är inte så mycket för att jag är bi som det är för att jag tycker Facebook har formulerat sig roligt. "Intresserad av" behöver ju inte ha ett smack med sexualitet att göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror att jag har det så. Singel, intresserad av män. Det var ju bara något man fyllde i när man skaffade kontot.

Håller med om detta:

zox: tycker det är mer pinsamt med folk som är ihop med sina kompisar på fejsbook.


   
SvaraCitera

tkr folk som har "gift med" kompis och fyller familjeträdet med kompisar är pinigt. mer pinigt

tkr även "det är komplicerat är värsta relationsstatusen ever. hade en pojkvän som valde den när vi var ltie osams en gång, gjorde slut. 🙁


   
SvaraCitera
reben

fattar inte va ni bryr er för o ha relationer m sina vänner. men haha tkr singel låter så jävla fult överhuvudtaget, kopplar singel till sökande med. o det är ju smutsigt att va. jag har ingen relationsstatus alls nu. jag har dock varit både gift o förlovad med vänner i yngre dagar =) o en av mina vänner står som "bror" under familj. /care. finns väl värre saker att göra på fb då


   
SvaraCitera

tkr nog som elverpigen det är mer pinsamt med folk som väljer att de har komplicerade förhållanden eller slänger in sina vänner som typ "mamma" etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkar ärligt talat inte bry mig om vad folk väljer att dela med sig av. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kollade just och har min bästa vän (som är mer som min syster) som barnbarn. 
har absolut noll minne av att att ha lagat det så. hm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har "intresserad av" hehe onödig information men ändå nödvändig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95: är väl inte så konstigt att berätta sin sexuella läggning?

Egentligen så är det ganska konstigt. Man skaffar ju inte fb för att bl.a. visa vad man tänder på. Fb är ingen dejtingsida


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Egentligen så är det ganska konstigt. Man skaffar ju inte fb för att bl.a. visa vad man tänder på. Fb är ingen dejtingsida

Man kan väl informera andra om sin sexuella läggning utan att vilja dejta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Välkommen tillbaka

FruLiten: Man kan väl informera andra om sin sexuella läggning utan att vilja dejta.

debepe: onödig information men ändå nödvändig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Välkommen tillbaka

Tack! Fokuserade på det du svarade carolineelisabeth hehe men ok 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Tack! Fokuserade på det du svarade carolineelisabeth hehe men ok

w-e 🙂 konstigt är inte synonymt med onödigt, vad jag vet


   
SvaraCitera