Aviseringar
Rensa alla

Bara jag som tycker många människor behöver förbättras?


Ämnesstartare

Scenario 1. Man står och pratar med en killpolare, man är mitt inne i en diskussion. Sen plötsligt så kommer en tjej fram. Självklart så vänder sig ens killpolare om helt och ger tjejen all uppmärksamhet och skiter fullständigt i vår diskussion. Han rövslickar tjejen som fan och skiter fullständigt i mig - fastän vi var mitt inne i en diskussion!

Ungefär 7/8 delar av alla killar är så här i min erfarenhet. Det som är så illa är att dom bara gör det för att dom är så desperata och vill ha hennes bekräftelse. I min mening är dom riktiga töntar.

Tjejen är ofta inte mycket bättra faktiskt... Ofta när detta händer är det en tjej som ser väldigt bra ut. Det hon gör är att hon småflörtar med killen för att sen ignorera och såra honom. Ni vet nog alla vad jag pratar om:

Scenario 2. Man sitter vid ett bord och snackar, så plötligt ska tjejen sätta sig i nån stackars killes (kille 1) knä (gärna de som inte får ihop det med brudar så lätt). Hon börjar halvsmeka honom och dom "leker" lite. Efter några min så går hon ifrån honom och gör likadant med någon annan kille (kille 2). Senare när dom ser varandra i korridoren så ler kille 1 upp lite för att visa sitt intresse (som han tror är ömsesidigt), vilket inte besvaras av tjejen. Hon bara kollar kallt på honom som om han är dum i huvudet och ignorerar sedan bara.

Dessa killarna som denna attraktiva tjejen leker med är inte de som är "coola" och populära. Dessa killarna är de som har av förståeliga anledningar dåligt självförtroende och taskig självkänsla. Inte stärker tjejen dom heller. Dom som tjejen sen knullar är helt andra personer som hon inte vågar "playa" med.

Ni tjejer som gör detta, fy fan asså. Ni är egoistiska varelser som klarar er här i livet ENBART pga ert utseende. Inte konstigt er insida är skit. Skäms på er.

Jag säger SKÄRPNING. Låt inte andra styra er och var er själva för guds skull. Ljug massa komplimanger till folk för att ni vill passa in, skratta åt folks dåliga skämt för att ni vill bli omtyckt av personen om ni vill vara UTNYTTJADE TÖNTAR. Stå upp för er själva fan.

Och ni som är svinen jag pratar om i scenariona tycker jag kan skaffa sig bättre självkänsla... Uppsök psykolog eller låna böcker om det, skaffa hjälp.

Och en sak till. Stå upp för er själva i alla lägen. Låt aldrig andra trycka ner dig, dom som trycker ner dig är töntar som lider av dålig självkänsla och trycker ner andra för att må bättre. Det värsta som kan hända om ni står upp för er själva är att ni blir slagna av nån idiot som inte besitter tillräckligt med intelligens för att kunna klara av saker och ting verbalt och utan våld. Och för guds skull, fly inte när det börjar hetta till. Fysisk smärta är inte så farligt...

Stå upp för era åsikter och om er polare blir nertryckt så låt dig inte sugas med av grupptrycket utan stå upp för fan! Skydda dom som står dig nära.

Peace [bigsmile]

(Shit vad jag är sentimental [bigsmile])


   
Citera
Ämnesstartare

Slynor allihopa!


   
SvaraCitera
blum
 blum

har aldrig varit med om något av det där. kanske är för att jag inte umgås med rövhål.


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, utrota kvinnofolket med bra självförtroende. Det är meningen att de ska stå framför spisen!

Dold text: Kan någon lära mig att laga mat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla tjejer utom jag, HellMillan, emery och stronghold är slynor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kablash__:

Slynor allihopa!

Finns gott folk där ute också.

Lindblom:

kanske är för att jag inte umgås med rövhål.

Eller för att du är tjej och fenomenet rövslicka dig har blivit regel snarare än undantag så därför kan du inte urskilja "något av det där". Just my theory [ops] Det är inte så många kvinnor som gör scenario 2, men finns, det gör dom.

Harpyja:

Ja, utrota kvinnofolket med bra självförtroende. Det är meningen att de ska stå framför spisen!

Japp, gissa varför ni har så små fötter [bigsmile]

Som nämnt ovan så är det inte så många tjejer som gör så som i scenario 2. Men Scenario 1 förekommer hela tiden och jag tycker så jädra synd om dom [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Alla tjejer utom jag, HellMillan, emery och stronghold är slynor.

Det var inte vad du sa igårkväll [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Japp, gissa varför ni har så små fötter

För vi ska komma närmare spisen. Dock jag har inte små fötter.

Fiskarn:

Som nämnt ovan så är det inte så många tjejer som gör så som i scenario 2. Men Scenario 1 förekommer hela tiden och jag tycker så jädra synd om dom

Stackare som blir utfryst sådär.
Därför ska man inte prata med folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Det var inte vad du sa igårkväll [ops]

Igårkväll spelade jag badmintonmatcher till kl 22:00! SEDAN SOV JAG SÖTT I MIN POJKVÄNS SÄNG!
Ich bin ein good girl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

För vi ska komma närmare spisen. Dock jag har inte små fötter.

Puttefnutte, ska jag klappa dig? [bigsmile]

Harpyja:

Stackare som blir utfryst sådär.
Därför ska man inte prata med folk.

Prata med folk kan vara kul och intressant om det är vettigt folk.
Försöker du dissa mig el nåt? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rock Lee:

Ich bin ein good girl.

Det är vad du tror...


   
SvaraCitera
blum
 blum

Fiskarn:

Eller för att du är tjej och fenomenet rövslicka dig har blivit regel snarare än undantag så därför kan du inte urskilja "något av det där". Just my theory [ops] Det är inte så många kvinnor som gör scenario 2, men finns, det gör dom.

alltså, nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fiskarn:

Prata med folk kan vara kul och intressant om det är vettigt folk.
Försöker du dissa mig el nåt?

nejdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lindblom:

alltså, nej.

Puss på dig också! [bigsmile]


   
SvaraCitera