Aviseringar
Rensa alla

Bara kompisar ?


Ämnesstartare

Jag är en kille som bor i skåne och jag har några stora problem just nu , jag började snacka med en tjej för typ 3 månader sedan, vi har jätte bra kompisar och nu har jag börjat bli lite smått kär i henne, jag vet inte vad jag ska göra. Jag har ingen aning om hon gillar mig på det sättet eller om hon bara tycker om mig som kompis. Hon är riktigt svår att förstå. Förut när jag bara tyckte om henne som vän så försökte hon göra så jag blev ihop med hennes kompis men jag sa att hon var inte den typen för mig , men nu har jag typ blivit kär i henne. hon flörtar med mig ganska ofta med mig , hon och jag brukar alltid kolla på film tillsammans och det slutar alltid med att vi håller på och bråttas med varandra och myser lite sen efter. Vi ger varandra väldigt mycket ögonkontakt och nu har hon börjat skriva att hon verkligen behöver bli ihop med någon som inte bara vill ha sex och bryr sig om hennes utseende. Hon sa till mig förut att jag var typ den perfekta killen för jag bryr mig inte om ligg och sånt, jag bryr mig om personligheten. När jag lyssar på hennes problem brukar hon alltid säga att jag är en grym vän, hennes klasskompisar skriver hela tiden och frågar henne om hon har sex med mig. Hon och jag brukar alltid snacka i telefon och jag brukar ge henne massa komplimanger hela tiden. Jag och hon har grymt mycket i gemensamt och vi är ganska fysiska med varandra, Hon snackar hela tiden att hon har massa killar som är efter henne hela tiden så jag vet inte om jag ens har en chans ? vet riktigt hur jag ska tolka om hon gillar mig eller inte, hon sa att jag behövde också hitta en flickvän. så hon kanske vill att jag ska ta det första steget eller ?


   
Citera

Nu kommer jag med det självklara svaret: fråga henne
Jag vet att du vet att du måste, men det är svårt, eller hur? Man vill inte göra bort sig..typ. Men kom igen nu killen, det är det bästa du kan göra. Du kommer må bra efterråt, vad hon än svarar. Man får ångest av att inte veta. Bättre då att veta och må dåligt en period, än att leva i ständig plåga.


   
SvaraCitera
time
 time

Tarald92:

Jag och hon har grymt mycket i gemensamt och vi är ganska fysiska med varandra, Hon snackar hela tiden att hon har massa killar som är efter henne hela tiden så jag vet inte om jag ens har en chans ?

Min personliga analys är att hon går och funderar på exakt samma saker som du och därför pratar om andra killar för att se om du blir svartsjuk eller inte. Men ingen kan naturligtvis vara säker, det bästa du kan göra är att bara prata med henne - du har inget att förlora men allt att vinna, heter det ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej får väl göra det nästa gång jag ser henne ! tack [smile]


   
SvaraCitera
time
 time

Tarald92:

får väl göra det

Berätta hur det gick sen. [wink]


   
SvaraCitera

du kan fråga henne och få ett svar eller typ förtränga det och leva vidare utan ett [rolleyes]

för ingen här har det.


   
SvaraCitera