Aviseringar
Rensa alla

bara lämna sina väner


Ämnesstartare

tja jag är en kille på 14 snart 15 nästa år ska jag gå ur nian och söka linje både kul och jätte jobbit för man vill ju inte lämna sina vänner tillomed min bästa kompis Oskar. vad ska jag göra? hur upplevde ni det och hur gjode ni för och hantera det


   
Citera

idolsamuel:

tja jag är en kille på 14 snart 15 nästa år ska jag gå ur nian och söka linje både kul och jätte jobbit för man vill ju inte lämna sina vänner tillomed min bästa kompis Oskar. vad ska jag göra? hur upplevde ni det och hur gjode ni för och hantera det

du behöver inte oroa dig för det för du är inte 14 som du säger. Skit i Oskar. hitta nya vänner


   
SvaraCitera

idolsamuel:

vad ska jag göra?

Gå till rektorn och kräva att få börja om i sjunde klass; du skriver sämre än en genomsnittlig tioåring.


   
SvaraCitera

LÄMNA FAN INTE OSKAR HAN HAR GJORT ALLT FÖR DIG VAD I HELVETE MANNEN?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det finns nånting som heter egna beslut det måste man ta här de går inte bara göra som sin bästis även om jätte gärna skulle men jag komma umgås med han på fritiden komma nog bara bli lite jobbit i början tack för attt ni bryr er


   
SvaraCitera

Semi:

LÄMNA FAN INTE OSKAR HAN HAR GJORT ALLT FÖR DIG VAD I HELVETE MANNEN?

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ni förstår hur jag menar va


   
SvaraCitera

förstår inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det jag mear är man kan int altid ta sama beslut om väner eget ta det man själv vill


   
SvaraCitera

vrf


   
SvaraCitera

vrf


   
SvaraCitera

vrf


   
SvaraCitera

vrf


   
SvaraCitera