Aviseringar
Rensa alla

Bara ligga


Ämnesstartare

Hur gör man om man som tonåring bara vill ligga? Är det helt okej att bara fråga någon om de är sugna?


   
Citera
Ämnesetiketter
Lillen

Haha, hur desperat är du ?


   
SvaraCitera

Ja, varför inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillen:
Haha, hur desperat är du ?

Jag känner faktiskt att jag nått en gräns där jag får skylla mig självför  att jag inte får kuk, om jag vill ligga får jag väl göra något åt saken


   
SvaraCitera

Fråga bara skönt att ba ligga ibland utan några känslor nej e ingen fuckboi haha 


   
SvaraCitera

Jag svarar ja om du frågar mig Oskyldig


   
SvaraCitera

^ Samma här


   
SvaraCitera

ja med^


   
SvaraCitera

Rullar ögonen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PWr:
Jag svarar ja om du frågar mig Oskyldig

123fendas:
^ Samma här

jocke/Kim:
ja med^

Inte Jung:
Rullar ögonen 

irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja? Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?


   
SvaraCitera

Gyllene:

irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja? Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?

Ja det beror ju på vem det är. Säger inte ja till vem som helst.

Nu har ju inte någon kommit fram och sagt bokstavligen "hej vill du ligga med mig?" men man har ju fått tydliga signaler på vad folk är ute efter. Och om det trashar ett friendship skulle jag väl inte säga. Om man har en god relation sen innan så är det lungan!


   
SvaraCitera

Gyllene: Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja?

Skulle förmodligen göra det ja

Gyllene: Trashar sex ett friendship?

beror nog på hur man är som personer osv.


   
SvaraCitera

Gyllene:

irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja? Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?

ja skulle ta det som en komplimang och förmodligen inte säga nej men skulle gärna vilja stämma av det bara ska va ¨sexuella känslor¨om man ska va kk


   
SvaraCitera

jocke/Kim:

ja skulle ta det som en komplimang och förmodligen inte säga nej men skulle gärna vilja stämma av det bara ska va ¨sexuella känslor¨om man ska va kk

tydliga spelregler


   
SvaraCitera

Vadå fråga?
Bara att söva ner dom för fan...


   
SvaraCitera