Aviseringar
Rensa alla

Bara ligga


Gyllene: irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja? Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?

Det känns inte som att jag har något att förlora. Det känns inte som att jag har ett friendship med någon. Jag kanske inte har några vänner


   
SvaraCitera

Gyllene:

irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja? Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?

Why not.
Tror inte det skulle förstöra vänskapen om man bara gör det en gång.


   
SvaraCitera

en random tjej på stan? funkar de?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danneboi:
en random tjej på stan? funkar de?

jag skulle säga nej då jag inte har någon aning om vem personen är


   
SvaraCitera

Ja det helt okej och fråga nån du känner 


   
SvaraCitera

Jag skulle säga nej om en kille frågar mig om ligg i alla fall


   
SvaraCitera

Om du e tjej och frågar en kille så kommer han rätt säkert svara ja


   
SvaraCitera
sies
 sies

Om du vill ha ett sexuellt förhållande så är det väl bara att prata med nån du är vän med. Eller om du känner dig trygg med att prata med nya människor. 

Va beredd på att använda preventivmedel osv. 


   
SvaraCitera

Helt ärligt. E du tjej behöver du it fråga. Killarna kommer till dig. 
E du snygg frågar de. Är du ful så kmr de skita i dig och inte veta att du finns.
Frågar en vän ska du kasta honom.

Ja svär är me om detta några gånger i månaden då de frågar. Vänner också. Man vet ej vem fan man ska lita på längre.  
Thug life


   
SvaraCitera

I Jämlikhets namn - om en kille kan ställa denna fråga till en tjej så varför skulle inte en tjej kunna ställa den till en kille?

Ditt utseende behöver du nog inte bekymra dig över. Läser man sexkontaktannonser så finns det ingen "kroppstyp" som är "mindre" attraktiv. Tror det mest beror på tjejens "karma" dvs hur hon upplevs av motparten.


   
SvaraCitera

Gyllene: irl då? Om en kvinnlig kompis till er frågar om ni vill ligga, säger ni ja?

Skulle med 100% sannolikhet säga ja förutsatt att vi vore lika bra kompisar i framtiden.

Gyllene: Beror ju förstås på personen men överlag. Trashar sex ett friendship?

Definitivt inte om det är sex på lika villkor. Är tjejen en bra kompis så finns det inget som talar för att vi skulle få dålig sex och att vi inte även i framtiden skulle vara bra polare.


   
SvaraCitera