Aviseringar
Rensa alla

Bara så att ni vet


Ämnesstartare

Så är jag Mefistofeles
Jag använder, en förvisso genuin, vänlighet och vänskaplighet för att förstöra er
Det är sällan min intention, men att förlita sig på mig kommer alltid med ett pris, en missriktad tillit till er själva som även i de gladaste lag och vackraste förhoppningar kommer att sluta med åtminstone ångest för de som inte är på sin vakt och saknar styrka i karaktären.

Under ytan är jag en dekadent, pervers dyrkare av kaos som bara vill se saker hända, men alltid observera på håll, aldrig aktivt delta, det är inte min roll. Jag när mig på er förvirring, och ger er vaga färdriktningar till ett mål bortom gränsen för moral och dygder.

Var aktsamma, människovarelser.


   
Citera
Ämnesstartare

som en person som oftast har ångesten tillgänglig tänker jag protestera då du aldrig har varit vägen till den för mig och vi har ändå hörts en del då och då. *fint formulerat ja*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ply: som en person som oftast har ångesten tillgänglig tänker jag protestera då du aldrig har varit vägen till den för mig och vi har ändå hörts en del då och då. *fint formulerat ja*

Det har aldrig slagit dig att de gånger vi setts inte varit särskilt trevliga kvällar för din del?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:

Det har aldrig slagit dig att de gånger vi setts inte varit särskilt trevliga kvällar för din del?

haha det har aldrig berott på dig i alla fall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är med andra ord som många vi andra, men vi vågar inte erkänna det...varken för oss själva eller för andra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ha.ha:)


   
SvaraCitera
Lounge

Fundera ut en karaktär

Skapa en tråd på um om det

Slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge: Fundera ut en karaktär

Skapa en tråd på um om det

Slut

que?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hm, lät som en beskrivning på migSkeptisk

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:
Hm, lät som en beskrivning på migSkeptisk

Hjärta

pupueghpojhejklerjiposehjkölherapohbopjhbtjoherjoehrjopphrtjpoerupohetjophejophrjpoheruehrrjophstjopaehru0oåeryhjoåaehtbu09aeyhjpoaehrupgwhojeh5yoooo0ueahrjpokawu90abejophaeuyw4jophaeru9+w43ypojaehrjkler7hthjhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:

pupueghpojhejklerjiposehjkölherapohbopjhbtjoherjoehrjopphrtjpoerupohetjophejophrjpoheruehrrjophstjopaehru0oåeryhjoåaehtbu09aeyhjpoaehrupgwhojeh5yoooo0ueahrjpokawu90abejophaeuyw4jophaeru9+w43ypojaehrjkler7hthjhet

Gamlefarbror Pastill:

pupueghpojhejklerjiposehjkölherapohbopjhbtjoherjoehrjopphrtjpoerupohetjophejophrjpoheruehrrjophstjopaehru0oåeryhjoåaehtbu09aeyhjpoaehrupgwhojeh5yoooo0ueahrjpokawu90abejophaeuyw4jophaeru9+w43ypojaehrjkler7hthjhet

varför måste du försvara alla vidriga äckel som är elaka mot mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dela gärna med er av era erfarenheter av min destruktiva influens


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill: pupueghpojhejklerjiposehjkölherapohbopjhbtjoherjoehrjopphrtjpoerupohetjophejophrjpoheruehrrjophstjopaehru0oåeryhjoåaehtbu09aeyhjpoaehrupgwhojeh5yoooo0ueahrjpokawu90abejophaeuyw4jophaeru9+w43ypojaehrjkler7hthjhet

I rest my caseSkadeglädje

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Jag är inte rädd. 


   
SvaraCitera

Ja, jag ägnade mig åt mina köttsliga lustar idag. 


   
SvaraCitera