Aviseringar
Rensa alla

bara så ni vet är d mitt fel om stekaren är elak mot er


dazed:

Nej jag tror jag hade skrivit något till honom 2009 tydligen då han försökte vara snäll och tyckte om katter.

Åh nej 🙁


   
SvaraCitera

Blivande_japan:
Hjärta

Han sa det till mig iaf.


   
SvaraCitera

dazed: Nej jag tror jag hade skrivit något till honom 2009 tydligen då han försökte vara snäll och tyckte om katter.

Knegarens origin story.


   
SvaraCitera

FruLiten:

Åh nej 🙁

han verkar inte vara en pussy-lover längre, så det är lugnt.
katterna hängde ihop med snällheten  🙂


   
SvaraCitera

Nachac:

Knegarens origin story.

Lite som den om batman


   
SvaraCitera

dazed:
Jag trodde det var mitt fel. Ledsen

Nää mer japanens. Visst du mobbade mig i mina tidiga dagar här men japanen har nog varit snäppet värre. Hon håller på än.

dazed:

Nej jag tror jag hade skrivit något till honom 2009 tydligen då han försökte vara snäll och tyckte om katter.

Kattälskaren var 2007. Har haft kanske 20 användare nu under åren jag hängt här.

Blivande_japan:

ah han sa att jag indirekt hade varit elak mot dig förut 🙁 ber så hemskt mycket om ursäkt för d1a!

Eller så sväljer du din stolthet och ber faktiskt om ursäkt till den drabbade. Nu har jag äntligen förstått var problemet bottnar och vi måste därmed avsluta konflikten en gång för alla


   
SvaraCitera

Stekaren: Nää mer japanens. Visst du mobbade mig i mina tidiga dagar här men japanen har nog varit snäppet värre. Hon håller på än.

Okej, tufft.

Stekaren: Kattälskaren var 2007. Har haft kanske 20 användare nu under åren jag hängt här.

Märkligt att du tagit upp honom då jag inte fanns här men skit samma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Eller så sväljer du din stolthet och ber faktiskt om ursäkt till den drabbade. Nu har jag äntligen förstått var problemet bottnar och vi måste därmed avsluta konflikten en gång för alla

ja jag bad precis ceka om ursäkt.


   
SvaraCitera

dazed:

Okej, tufft.

Märkligt att du tagit upp honom då jag inte fanns här men skit samma.

Jag kan inte hålla reda på alla mina användare. Men kattälskaren var den första jag hade här. I just loved them pussies.


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

ja jag bad precis ceka om ursäkt.

Det är inte ceka som är den utsatte


   
SvaraCitera

Stekaren:

Jag kan inte hålla reda på alla mina användare. Men kattälskaren var den första jag hade här. I just loved them pussies.

"Höhö"


   
SvaraCitera

dazed:

"Höhö"

hey! låt inte honom ta äran för detta. bekräftelse från dazed with diamonds in the sky.


   
SvaraCitera

Stekaren:

Det är inte ceka som är den utsatte

vem?


   
SvaraCitera

ceka92:

hey, låt inte honom ta äran

Asså vad har du emot mig ceka? För ett halvår sen älskade du att jag kom ihåg din Lasse Kongo avatar, nu ska du göra allt för att gå emot mig, varför?

dazed:

"Höhö"

No pun intended


   
SvaraCitera

ceka92:

hey! låt inte honom ta äran

Jag observerade att du var lika asrolig också du och dessutom först men knegaren råkade vara den som citerade.


   
SvaraCitera