Aviseringar
Rensa alla

Bara satte mig å skrev


Ämnesstartare

Ja ja har gått på stenhårt ja har gått på grund, jag har simmat under isen och inte haft nån luft, jag har skottat mot grabbar som skottat tillbax, jag har slagits tills knogarna va blod och en av oss dött, jag har vevat me baceboll trän efter råttor å löss, jag har gasat full gas i baxade billar, jag har stått i lågor men aldrig blivit bränd för varje gång jag fallit har rest mig igen och när pappa försvann har jag ältat en sak hans sista ord t mig

"min son du måste stå upp och slå tbka dubbelt så hårt"

och efter den dan har jag blodsmak i munnen jag ska klippa dom fittorna som tog ditt liv de ska ställa sig på knäna och se mig i ögonen å när avfyrar kullan är allting förlåtet jag kommer aldrig glömma era namn jag kommer aldrig glömma det ni gjort jag kommer jaga er in till deadline
varje timma varje natt så känner jag mig fuckt för ni ska betala allt de ni tog

5 Mos 19:21
Vi­sa ing­en förs­ko­ning: liv för liv, öga för öga, tand för tand, hand för hand och fot för fot

Den dagen ni dött är dagen jag förlåter jag går rakt på gamla testament och rikets gamla lag
Ni ska falla ner i kistan å färdas t fan där ni brinner för gott


   
Citera
Ämnesstartare

aww :((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Söt dikt. Det låter sådär tills du inser att din riktiga fiende är skatteverket.


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Kanske bättre att du berättar vad du saknar i livet eller vad du inte trivs med i livet.  Blink


   
SvaraCitera