Aviseringar
Rensa alla

Bara Ta Allt och Velociped


Ämnesstartare

Saknar skånska intifadan lite och har nu skaffat tjockare madrasser till extrasängarna. Parta i Stockholm några dar snart lr. [wink][wink][wink][wink][wink][wink][wink]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Aj aj aj, det bultar och det bankar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kefka:

Aj aj aj, det bultar och det bankar

Mm. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I det här vädret? [shake][shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

I det här vädret? [shake][shake][shake]

Det är sommar snart!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Det är sommar snart!

Sant. [cool] Lär ju vara nån UM-träff då t.ex.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Sant. [cool] Lär ju vara nån UM-träff då t.ex.

Yeah. [cool] Hehe å andra sidan är det ungefär 50-50% chans att jag är vräkt och hemlös vid det laget så det kanske är jag som hamnar hos er istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Yeah. [cool] Hehe å andra sidan är det ungefär 50-50% chans att jag är vräkt och hemlös vid det laget så det kanske är jag som hamnar hos er istället.

Ockupera lägenheten! [y][party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Ockupera lägenheten! [y][party]

Fett. Apropå ockupationer så håller ju jag på att skriva en bok om det (i sverige 69-till-idag, med lite mer substans än keffa svtdokumentärer [crazy]), kanske behöver intervjua lite sköna lundabor vid något tillfälle om några veckor. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Fett. Apropå ockupationer så håller ju jag på att skriva en bok om det (i sverige 69-till-idag, med lite mer substans än keffa svtdokumentärer [crazy]), kanske behöver intervjua lite sköna lundabor vid något tillfälle om några veckor. [smile]

Haha, grymt. Fan vad jag störde mig på den dokumentären de gjorde.

Jag är skönast i Lund så du har tur. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Haha, grymt. Fan vad jag störde mig på den dokumentären de gjorde.

Menar det. Det här är mitt projektarbete så det har lite mer anknytning till bostadspolitik och maktförhållanden, förutsatt att jag och de två andra i gruppen hinner skriva allt vi behöver få ner de närmsta veckorna.

Bara Ta Allt:

Jag är skönast i Lund så du har tur. [cool]

Nice. Blir ju eventuellt telefon/mail då, vi har intervjuat ett gäng folk vid olika ockupationer under 70- och 80-talet, ska hitta några som kan snacka vettigt om 90-talet och sedan kommer vi till the next generation med ockuscenen, 165 m.m. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Menar det. Det här är mitt projektarbete så det har lite mer anknytning till bostadspolitik och maktförhållanden, förutsatt att jag och de två andra i gruppen hinner skriva allt vi behöver få ner de närmsta veckorna.

Låter som ett bra projekt. Är det i skolan eller varifrån?

respons:

Nice. Blir ju eventuellt telefon/mail då

Heh, helst mail om du ska ta mig. Har lite smått telefonfobi som du kanske vet. 😛

respons:

vi har intervjuat ett gäng folk vid olika ockupationer under 70- och 80-talet, ska hitta några som kan snacka vettigt om 90-talet och sedan kommer vi till the next generation med ockuscenen, 165 m.m. [cool]

Vill du göra det riktigt bra kanske du ska maila Ockupantscenen istället för mig, finns folk som kan det bättre än mig (Jansson eller Dacke på soc.nu t.ex.).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Låter som ett bra projekt. Är det i skolan eller varifrån?

Skolis.

Bara Ta Allt:

Heh, helst mail om du ska ta mig. Har lite smått telefonfobi som du kanske vet. 😛

Du får bli telefonförsäljare i några månader, löste min telefonfobi (förlorade dock min själ på kuppen). [bigsmile]

Bara Ta Allt:

Vill du göra det riktigt bra kanske du ska maila Ockupantscenen istället för mig, finns folk som kan det bättre än mig (Jansson eller Dacke på soc.nu t.ex.).

Ja, jo, du blir väl inte den enda personen vi pratar med i sådana fall, men sköna lundabor är sköna lundabor. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Du får bli telefonförsäljare i några månader, löste min telefonfobi (förlorade dock min själ på kuppen). [bigsmile]

Var det. Bröt ihop totalt. :S Vaknade mitt i natten och hade ångest.

respons:

Ja, jo, du blir väl inte den enda personen vi pratar med i sådana fall, men sköna lundabor är sköna lundabor. [cool]

Hehe, yeah. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Var det. Bröt ihop totalt. :S Vaknade mitt i natten och hade ångest.

Jobbigt, jag hade bara ångest under arbetstid och på vägen dit. Hehe blev uppringd av en stackars F16 på företaget jag jobbade för som drog det gamla manuset man kört för mig, var jättesnäll mot henne och gav några tips för hur hon skaffar lite bättre självförtroende i rösten. [cool]


   
SvaraCitera