Aviseringar
Rensa alla

Bara tjejer som kan svara på detta 🙂


Ämnesstartare

En sak som jag vill att ni (Tjejer) ska svara på. Jag är 185 lång och överviktig om man ska förfina ordet men för att jag är lång så ser det ej ut som jag är direkt tjock utan mer att jag är bara storväxt (Tränar minst 3 ggr i veckan också) ... tror ni fattar... Börja snacka med en tjej.
Tror hon gillade mig för hon skrev <3 mm och sa att hon skriver bara hjärta till sina crusch (stav) när vi börja skriva. Men sedan när hon fick en bild av mig altså från huvud till fossingarna så sluta hon skriva och vi har ej skrivit sedan dess... Då är frågan Om ni tjejer gillar en kille bryr ni om er hur han ser ut i kroppen eller hade jag bara otur och snacka med en tjej som ej gilla mig för mig??


   
Citera

Skriver fast jag är en kille.

Utseende påverkar, men oftast inte så mycket om man verkligen gillar någon för den den är. Men det kan påverka. Speciellt första intrycket.

Du påminner om denne_cars på något sättSkeptisk


   
SvaraCitera

Både tjejer och killar bryr sig om utseende men hur mycket är ju individuellt. Tror inte någon bryr sig speciellt mycket när man väl tycker om någon dock. 


   
SvaraCitera

Vad är fossingarna? Jag är icke-binär så kön spelar ej roll om du nu ville bara att tjejer skulle svara.


   
SvaraCitera

BigLover123:
Vad är fossingarna? Jag är icke-binär så kön spelar ej roll om du nu ville bara att tjejer skulle svara.

*Ickebinär könsidentiet.


   
SvaraCitera

TheUltimateMale:

*Ickebinär könsidentiet.

Nåt mer???


   
SvaraCitera

BigLover123:
Vad är fossingarna? Jag är icke-binär så kön spelar ej roll om du nu ville bara att tjejer skulle svara.

Han syftar på ordet "fötterna".


   
SvaraCitera

BigLover123:

Nåt mer???

Nä. Den mainstreama användnigen av kön handlar om biologisktkön och inte könsidentitet. Ickebinära och liknande finns inte och är en social konstruktion. Skål


   
SvaraCitera

TheUltimateMale:

Nä. Den mainstreama användnigen av kön handlar om biologisktkön och inte könsidentitet. Ickebinära och liknande finns inte och är en social konstruktion. Skål

Inget av det du sa, kommer att respekteras av någon som är det. Gulligt med lite stavfel här o där. 🙂 <3


   
SvaraCitera

BigLover123:

Inget av det du sa, kommer att respekteras av någon som är det. Gulligt med lite stavfel här o där. 🙂 <3

Du attackerar min stavning istället för mitt argument? Intressant.


   
SvaraCitera

TheUltimateMale:

Du attackerar en stavning istället för mitt argument? Intressant.

Ska sova nu, godnatt. 


   
SvaraCitera

BigLover123:

Ska sova nu, godnatt. 

Ännu en seger för mig då.


   
SvaraCitera

en bryr sig om utseende om man inte känner någon för att en inte har något annat reellt att bedöma någon utifrån, dvs. inga personliga intryck och känslor som man får ifrån möten. om du redan inte är hennes typ är det nog inte personligt menat men alla har ju olika typer och olika känslor kring utseendets betydelse. man kan dock intressera sig för någon som inte ursprungligen inte var ens typ om man väl träffas och man klickar

sätter inga värderingar gällande att personer bedömer en utifrån utseende men det är ganska rimligt om man ser på det som att man är ute efter någon som man känner att man kan vara ihop med eller som man känner sig sexuellt attraherad till.


   
SvaraCitera

Samma som ceka


   
SvaraCitera

Min flickvän är inte den snyggaste jag bryr mig inte om hennes utsenende; jag gillar hur hon är. 


   
SvaraCitera