Aviseringar
Rensa alla

Bara tjejer som kan svara på detta 🙂


Ämnesstartare

Krisitan:
Min flickvän är inte den snyggaste jag bryr mig inte om hennes utsenende; jag gillar hur hon är. 

Det är det jag vill få fram att om man är kär så bryr man väll inte om att man är bred ut... om det inte är o hälsosamt stor. och om hon var dålig som inte gilla mig för den jag va utan för den jag va men hade komplex på kroppen... då är man väll inte kär..............................


   
SvaraCitera

xPeaceHD:

Det är det jag vill få fram att om man är kär så bryr man väll inte om att man är bred ut... om det inte är o hälsosamt stor. och om hon var dålig som inte gilla mig för den jag va utan för den jag va men hade komplex på kroppen... då är man väll inte kär..............................

Nej man är inte kär då. Men de finns visa killar/tjejer som bryr sig bara om hur man ser ut. Om hon var en sån så borde du bara släppa henne.


   
SvaraCitera

asså ja, utsee´ndet påverkar. jag personligen skulle inte kunna va med en extremt överviktig person då det ger ett intryk av personen som inte passar mig, Men om personen är lite överviktig så spelar det ingen roll. Nu låter det som att jag hatar överviktiga men jag attraheras inte till extremt mycket bara. Sorry Sorry. Annan sak med tjejer tho...


   
SvaraCitera

Axelinaaas:Nu låter det som att jag hatar överviktiga. 

Nejdå, så behöver det ju inte va 🙂


   
SvaraCitera

TheUltimateMale:

Du attackerar min stavning istället för mitt argument? Intressant.

Om du inte hade varit så förbannat respektlöst kanske hen hade orkat svara dig.

Ont bara för att man är tjej betyder det inte att man kan svara för hur alla andra tjejer tänker. Kanske slutade hon svara baserat på ditt utseende, kanske var det på grund av något annat, bara hon kan svara på det.


   
SvaraCitera
Berit

hon ville väl ha lite spännande ba


   
SvaraCitera

ahaa, fan vad diskriminerad man e då 


   
SvaraCitera

BigLover123:
Vad är fossingarna? Jag är icke-binär så kön spelar ej roll om du nu ville bara att tjejer skulle svara.

tårna


   
SvaraCitera

Om hon slutade prata med dig efter du skicka en bild , är hon helt klart elak. Jag är tjej och jag skulle helt klart kunna bli ihop med vem som helst , ålder,längd,vikt osv. spelar inte så mycket roll för mig faktist , och sen tycker jag inte det är charmigt att titta på en kille från en typ dresssman reklam


   
SvaraCitera
MR-ARK

Är precis som du nästan 190cm lång och överviktig. Inte haft en tjej sedan 6:an pga att som bara kollat på utseendet hos killar.    Men nu har jag träffat en tjej som verkade gilla mig och jag gillade henne innan vi hade skickat foto på varandra. Efter vi fått bilder på varandra så fortsatte vi ändå skriva. Trodde det var kört där ett tag. Idag skickar vi "


   
SvaraCitera