Aviseringar
Rensa alla

Bara vänner, eller? (Min första novell, gärna kritik)


Ämnesstartare

Elina var fjorton år, Jakob också. De umgicks mycket och de visste att det låg i luften. för en månad sen hade båda legat helt upptagna i sängen hemma hos Elina och ägnat sig åt varandras munnar och tungor. Jakob hade vågat in sin hand under hennes topp och klämt på hennes bröst. Men inget mer. Nu skickade de flitigt med sms till varandra, Jakob tjatade ofta om att han ville göra om det som hänt, han visste att Elina ville det också, men hon vågade inte.

"Är det skönt om man lägger handen på utsidan på byxorna vid din kuk?"
Jakob läste smset en gång till. Han hade läst rätt, många frågor hade de skickat till varandra men denna tilltalade honom lite extra. Han svarade: "det är klart, tycker du det? på dig asså?". Efter han tryckt på skicka var det som om han ångrade sig, tills det plingade till i mobilen igen. "Ja" stod det, han började fantisera och kände att det kanske snart var dags att de blev de två. Sen kände han fantasierna ta över och hur jeansen spände till. Han fick fram kuken och började smeka den. Dator stolen vaggade till och han tog tag i bordet med vänsterhanden för att tysta ned ljudet. Det tog inte lång tid innan han började öka tempot, han stönade tyst för sig själv för att inte avslöja sig för föräldrarna, och han tonåssprut rann ned över handen. Han flämtade till, drog efter andan, och kollade på sin mobil. Han kom på att han glömt att svara. "Skulle du vilja att jag gjorde det?" skrev han osäkert.

Elina väntade inte just på något svar, hon hade suttit i sängen men gled nu ned på rygg, lät hennes hand lyfta upp klänningen, dra ned tajtsen och trosorna. Hon visade ingen nåd åt den blöta fittan som skrek efter kuk. Medan hennes fingrar smekte klitoris i långsamma, hårda cirkulära banor tog hon upp sin vänsterhand till munnen och började suga på sitt eget pekfinger. Hon var kåt, hon ville ha Jakob, hon ville ha sex. Efter hennes fingrar blivit våta av saliv trängde hon in dem i sin vagina, långsamt men oskoningslöst. Hon var oskuld men ändå spräckt av ridning. Hårdare tryckte hennes högerhand, snabbare rörde sig hennes vänsterhand. Skulderbladen trycktes mot sängen när ryggen gick upp i en båge medan hon fick bita i kudden för att inte störa någon. Hon var så nära att ho höll på att dö, då hände det hemska, hennes mamma knackade på dörren. Snabbt gled fingrarna ut och klänningen veks ner, de var omöjligt att märka att hon bara 10 sekunder tidigare nästan varit i sjunde himlen. "Skulle Jakob komma hit idag? För isåfall måste du komma ned och städa upp i trappan!", Sa Hon. "Kan du vänta i tre.." försökte Elina.
"Nej, inga men". Hon reste sig upp och drog smidigt upp sina svarta strumpbyxor utan att det syntes.

Jakob blev lite orolig när han inte fått något svar, de skulle träffas och han var ju bara några minuter ifrån hennes hus. Han hoppades på att hon ville ha honom den här gången. Elina såg honom genom fönstret vid trappan, de gjorde ont i hela hennes kropp av kåthet och hon slängde ihop de sista sakerna för att kunna välkomna honom vid dörren.

"Hej Elina" Sa Jakob glatt när han öppnade dörren, han sträckte sig efter en halvdan kram men fick mycket mer. Hon höll om honom hårt och gav honom en snabb puss på kinden, det gick så fort att han knappt märkte vad som hände, hon tog hans hand och nästan sprang upp på övervåningen, Han slängde av sig skorna på vägen och de gick in i Elinas rum. Förra gången hade det varit travande, osäkert, nästan lite läskigt. Han tog klivet in genom dörren och hon vände sig om, sträckte handen förbi hans sida för att låsa dörren. Han blev förvånad. En sekund senare kände han hennes hår mot sitt ansikte, han insåg snart att också hennes tunga var i hans mun. Han besvarade kyssen först osäkert, men mer och mer bestämt. Hennes mjuka händer drogs upp längs med hans lår och upp över hans kuk vidare upp på magen. Nu visste han inte vad han skulle säga, han kände ett stadig grepp om sin handled och hur hans hand fort drogs upp mot Elinas fitta, det var blött rakt igenom trosorna och tajtsen och hon rörde han fingrar i stadiga banor över hans klitoris. Han tvekade lite men började sedan smeka hårt, det var första gången för honom, för henne också.

Hennes hand lirkade upp hans jeans och hon satte sig på knä medan hon drog av honom de spända svarta kalsongerna. Jakob trodde inte sina ögon, eller sin egen känsla när hon tog in kuken munnen, han visste att hon var oerfaren med det här kändes som om hon hade tränat hela livet, det var som hon sög ut ur ett sugrör när hans sats rann in i hennes mun och hon svalde satsen. Han var förvånad, andfådd och tillfredsställd. Elina gick till sängen och tog av sig sin kläder på vägen. Han beundrade hennes kropp, som var smal hade små söta bröst, en rumpa så perfekt och brunt vågigt hår. Hon la sig på rygg i sängen och gav honom en blick som var nästan skrämmande. "Om du intetillfredsställer mig dödar jag dig" kändes det som den ville säga.

Jakobs nyss slöa utmattade kuk fick nytt liv när han klädde av sig och satte sig vid fotänden av hennes säng, han böjde sig fram och pussade på hennes blöta mus, och kved efter mer och hans självförtroende ökade när han slickade fram och tillbaka över klitoris. Hon spände sig, slappnade av, kved stönade och smekte sina egna bröst. "Ställ dig på alla fyra" sa han strängt. Hon lydde. Han tryckte in ett finger i hennes slidöppning. "Mer, snälla, ge mig kuk" fick hon fram. Han ställde sig på knä, tryckte in sin hårda kuk och lade sig ner över ryggen på henne, han pumpade hårt och omslöt bröst med enahanden och klitoris med den andra. "Ja! Nu kommer jag!" Skrek Elina, de brydde sig inte längre om familjen i huset, det va bara Elina och Jakob som betydde något nu. Han kände hur hon spände hela kroppen en gång, sen en till, sen en gång till med hårdare, mitt i hennes extas kände han den rusande känslan i kuken och uppåt och han förde in den så hårt han kunde, han slappnade av en kort sekund men märkte att hon spände sig IGEN. Hans kuk hårdnade till igen och hanfortsatte hårt i några sekunder till. Hon föll ihop lite skakandes och Jakob drog ut sin kuk och la sig bredvid henne, han gav henne en kyss och sa: "Är det du och jag nu?"
Hon funderade, dennes glittrande ögon letade sig fram under det svettiga håret och såg honom i ögonen. "Jag vet inte riktigt... Men jag ska fundera på det... Men du, Det var skönt."


   
Citera
Ämnesetiketter

Fick inte ens halvbånge, riktigt dålig [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Fick inte ens halvbånge, riktigt dålig [n]

Aha.. för mjuk? Aja... Sucks to be me then.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera