Aviseringar
Rensa alla

Barack Obama är INTE USAs president!


Ämnesstartare

Jag är ju inte den som brukar registrera mig på forum bara för att få slänga lite käft, men när jag snubblade in här kunde jag inte låta bli att höja på ögonbrynen. "Barack Obama vann USAs presidentval 2008" och liknande trådar. Obama, Obama, Obama. Det är rent pinsamt att se hur indoktrinerade människor är i att bara svälja all information de får.

Nej, jag talar inte om valfusk eller elektorsröster, så som det väl görs kring nästan varenda val där borta, jag pratar om att Barack Obama faktiskt inte är president av USA. Den nuvarande och agerande presidenten av USA heter John McCain, folkvald, insvuren och klar. Att folk verkar tro att det står till på något annat vis är visserligen inte så märkligt eftersom det är den information vi får. För de av oss som faktiskt undersöker lite, så är det dock helt uppenbart att personen Barack Obama inte ens existerar: det hela är bara en pr-kupp från vissa amerikanska intressens håll.

Ingen kan bevisa att Barack Obama faktiskt ens finns. Eller vad sägs om hans födelseattest som inte gick att visa förrän flera dagar efter att han ombetts uppvisa den? Eller hans familj? Biografier, framträdanden av "mormödrar" och liknande är ju allt fint, men ingenstans finns en enda människa som faktiskt har sagt sig känna någon av dessa. Existerar ens familjen? Nej, självklart inte. Jag har inte sett några som helst bevis på att Barack Obama existerar annat än högst tvivelaktiga utsagor från mycket partiska källor. (Såsom "han själv" eller "hans fru".)

Barack Obama är en påhittad figur, spelad av en amerikansk-kenyansk man vid namn Barry Soetoro. Man kan tycka vad man vill om honom, men EXISTERAR, det gör han inte.


   
Citera

Okej.


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säkert judarna den här gången också...


   
SvaraCitera

Vad ska du påstå hädanefter, att jultomten inte finns?


   
SvaraCitera

tråktroll


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

tråktroll

Tycker snarare det är kul hur han syftar på konspirationsteoretikernas tänkande ^^


   
SvaraCitera

Existerar du?


   
SvaraCitera

misfits:

Tycker snarare det är kul hur han syftar på konspirationsteoretikernas tänkande ^^

Kanske, fast det var ändå jättetråkigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Existerar du?

Cogito ergo sum.

Frågan är väl snarare, existerar DU? Jag har överhuvudtaget inte sett ett enda vettigt bevis på detta, så svaret är troligtvis nej.


   
SvaraCitera

Gust:

Frågan är väl snarare, existerar DU? Jag har överhuvudtaget inte sett ett enda vettigt bevis på detta, så svaret är troligtvis nej.

Frågan är väl snarare, existerar DU? Jag har överhuvudtaget inte sett ett enda vettigt bevis på detta, så svaret är troligtvis nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maskrus:

Frågan är väl snarare, existerar DU? Jag har överhuvudtaget inte sett ett enda vettigt bevis på detta, så svaret är troligtvis nej.

Troll.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gust:

Troll.

Japp, precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst


   
SvaraCitera