Aviseringar
Rensa alla

Barn ertappade sin syster i akten, leker ut händelseförloppet


Ämnesstartare

Jag skulle vilja inleda med att säga att jag är högst seriös med min trådstart, att det hänt, och att jag är nyfiken på hur utbrett detta fenomen är. Jag vill även påpeka att jag hade problem med att välja ut rubrik och att den kan vara knasig.

Nå, nu till vad som hände.

Idag var jag och besökte min syssling som jag träffade senast vid julafton förra året. Hon bjöd på Te och vetelängd och vi samtalade en bra stund om sådant som man brukar ta upp när man hälsar på. Vädret, släkten, hälsan och skolan. Rent allmän dagliga saker. Hennes pojkvän som var på besök nu i helgen var ute och fixade något med bilen. Hon, sysslingen är ett par år äldre än jag har hunnit skaffa sig ett barn, och har en till på ingång. Hennes pojkvän har också ett barn sedan ett tidigare förhållande. Båda deras barn är vid 4 års åldern och passar väldigt bra ihop. Dom är både aktiva och härjar och far runt som pojkar brukar göra. Dom är inte alls relaterade på något vis.

Under besöket var hon väldigt spänd och hade blicken riktad mot barnrummet. Hon slappnade aldrig riktigt av utan flög upp ett par gånger för att kolla till att allt stod rätt till hos dom båda barnen som lekte i rummet. Efter tredje gången så frågade jag henne om något var på tok, Och nu kommer vi till saken... Hennes pojkväns unge hade under den senaste tiden fått för sig att leka "Doktor" med hennes son, och vad det ingick i att leka doktor var att pussa på penisen för att göra honom glad. För håll er i hatten nu gott folk, han hade sett sin egna syster göra samma sak på en annan kille!.

För att förtydliga lite. Han hade ertappat sin egna syster mitt i akten och sett henne suga av en kille och att det gjorde honom nöjd och glad. Men givetvis har en sådan unge inte begrepp om vad som hände. För honom så var det ju att hon "pussade" snoppen och att det gjorde killen glad. På något vis så sammankopplade han hela akten med doktorsyrket, i vilket i barns ögon är att göra människor glada och nöjda. Att tillägga är att systern hans ifråga förnekar det hela medan mamman på sätt och vis erkände det, eller möjligheten att det kunnat ske.

Och nu undrar jag då: Hur utbrett är detta perversa beteende med att ha sex på inte helt privata ställen, där familjemedlemmar eller i detta fall ett litet barn kan springa på dom?
Själv har jag svårt att tro att det skulle vara så utbrett, men är nyfiken av vad andra har att säga om saken.

Och jag säger det en gång till, jag är helt seriös med och hela historien har faktiskt skett.


   
Citera
Ämnesstartare

jag trodde frågan skulle vara en annan [sad]

Han kan ju ha stormat in i hennes rum när hon var i full gång?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

Han kan ju ha stormat in i hennes rum när hon var i full gång?

Hur han hade ertappat dom framgick inte av historien. gissningsvis stod väl dörren på glänt, men det vet jag inte. vad jag vet är att han hann med att se tillräckligt och bilda sig en uppfattning om läget. Fast det var inte riktigt ett svar på min fråga. Jag vill veta hur vanligt detta beteendet kan tänkas vara, för hon kan omöjligen vetat om att hon var ensam i huset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Jag vill veta hur vanligt detta beteendet kan tänkas vara,

först behöver jag ju veta vilket beteende 😛
om jag hade en lillebror skulle jag kunna ha sex på mitt rum fast han var hemma :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miljötalibanen:

Och nu undrar jag då: Hur utbrett är detta perversa beteende med att ha sex på inte helt privata ställen, där familjemedlemmar eller i detta fall ett litet barn kan springa på dom?

detta är jag lite orolig för i höst, ska ev dela hus med en femåring som älskar mig jättehögt och jättegärna stormar in i mitt rum utan att knacka. Finns ej lås mig veterligen heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nymfparanoia:

Finns ej lås mig veterligen heller.

sätt upp en hasp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händer väl jämt att folk har sex överallt :S
Tycker dock att det är förkastligt att göra det så att små barn kan se, eller avkommor övht.
Skulle bokstavligen dö eller hamna i djup psykos om jag någonsin såg min pappa i sådan situation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron lever:

sätt upp en hasp!

tänker anordna!!! Om jag planerar okristliga aktiviteter på mitt rum, tycker det är obehagligt att släkt/föräldrar kan höra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eeeuw


   
SvaraCitera

Det är ju inte så konstigt att göra det när familjemedlemmar kan ertappa en, har hänt mig många gånger... Men barn har jag faktiskt ingen aning om.. Det är ju lite konstigt om föräldrar ALDRIG skulle kunna ha sex bara för att de har barn ((isf skulle ingen ha mer än ett barn alt. tvillingar/ trillingar osv)...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad är problemet?
tycker inte den andra killen om att bli pussad på snoppen?

Alla leker väl doktor på dagis, dom tycker det är kul att undersöka varann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemligagrottan:

vad är problemet?

"Problemet" är att NÅGON har sett någon annan utföra en SEXUELL AKTIVITET!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ensamvargen:

"Problemet" är att NÅGON har sett någon annan utföra en SEXUELL AKTIVITET!!!

Jag läste det, är det en negatv sak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte att det är så ovanligt att snuska när andra människor är i huset. Och så länge andra människor är i huset så är finns det ju alltid en risk för att bli påkommen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemligagrottan:

Jag läste det, är det en negatv sak?

För jag var ju inte aaaaaaaaaaalls ironisk. [wink]


   
SvaraCitera