Aviseringar
Rensa alla

Barn såg människohuvud vid badplats


Ämnesstartare

Två barn hävdar sig ha hittat ett människohuvud flytande under vattnet vid en badplats. Polisen är nu ute och letar efter kroppen.

Aftonbladets artikel:
Länk

Det är på badplatsen Hamnvik i Nynäshamn som detta har inträffat.

Så vad tror ni ljuger barnen eller har de faktiskt sett något?


   
Citera

Creepy [sad] Nah, de är så pass gamla att de förmodligen inte skulle ljuga om något sånt och därtill koppla in polisen.


   
SvaraCitera

Fan vad läskigt!


   
SvaraCitera

Barn är jävligt opålitliga och borde förbjudas


   
SvaraCitera
kachin

Evil Conduct:

Barn är jävligt opålitliga och borde förbjudas


   
SvaraCitera
Åtta

Det var säkert en bäver eller nåt som de i sin chock trodde var ett huvud.


   
SvaraCitera

Alltså är ni dumma i huvudet, jag ser människohuvud varje dag.[smile]


   
SvaraCitera

Usch vad obehagligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frågan är ju hur "säker" källa dem är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan fylla på med att polisen nu har slutat sökandet för dagen (kl 17). Det är troligt att de fortsätter imorgon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vidare information:
Det hade tydligen redan kommit in ett tidigare vittnesmål om ett huvud i vattnet redan i söndags. Dessutom har två olika sökhundar markerat på samma ställe helt oberoende av varandra. Så något finns helt klart i vattnet. Om det är ett mänskligt huvud eller inte är en annan fråga.

Folk som har gått förbi badplatsen informerar dock om att det är ca 20 personer som just nu är nere och badar. Konstigt att de får vara där och bada just nu.

[confused]


   
SvaraCitera

Hörde det på radion.. Men som sagt:

Evil Conduct:

Barn är jävligt opålitliga och borde förbjudas


   
SvaraCitera

Filip:

Jag kan fylla på med att polisen nu har slutat sökandet för dagen (kl 17). Det är troligt att de fortsätter imorgon.

Vilken tur att de fortsätter imorn, tänk ifall de gjort något vettigt istället? [surprised]


   
SvaraCitera