Aviseringar
Rensa alla

Barndomens Godis att köpa i butik?


Ämnesstartare

24665.jpg
Jag tänkte på ifall det finns någon som vet vart man kan köpa Flygande Tefat i förpackning som den i bilden ovan. Såklart man kan beställa från internet men det tar ju tid innan dom kommer fram + frakten kostar extra. Så tänkte på ifall något vet nåt ställe i Stockholm?

OCH DÅ MENAR JAG VERKLIG BUTIK, INTE ONLINE WEBB BUTIK.


   
Citera

4gott är den enda butik alla pratar om och jag gick in där men det var ingen i kassan och mörkt så de förlorade en kund Galen 

Hemmakväll?


   
SvaraCitera

CoolFLYGANDE TEFATCool
Åhlens! Här har du länken! Skit billigt 10kr!!!!
https://www.ahlens.se/Inredning/skafferiet/godis-15009/ahlens-tefat-30g-44939635/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana04:
CoolFLYGANDE TEFATCool
Åhlens! Här har du länken! Skit billigt 10kr!!!!
https://www.ahlens.se/Inredning/skafferiet/godis-15009/ahlens-tefat-30g-44939635/

Det är dock typ 20 stycken eller nåt i den, Jag snackar ju om burken med 300 styck eller mer...


   
SvaraCitera

Åt såna för typ fyra år sedan sist...
Vet inte ifall det finns i Stockholm men jag tror ÖoB har såna men bara små förpackningar. 


   
SvaraCitera

Asså kom igen, nu när du ändå har hittat en BUTIK så får du nöja dig med det, annars får du beställa på nätet. 194kr med frakt. Vad sägs om det?Cool

LimeTheFox:

Det är dock typ 20 stycken eller nåt i den, Jag snackar ju om burken med 300 styck eller mer...


   
SvaraCitera

jag köpte en hel låda såna i stockholm när jag var där men kan dock inte namnet på affären fanns typ 300-450st i
 


   
SvaraCitera
Haien

Är det inte såna som känns som att tugga på en bit torrt papoer för att sen få munnen fylld med citronsyra? 


   
SvaraCitera

Haien:
Är det inte såna som känns som att tugga på en bit torrt papoer för att sen få munnen fylld med citronsyra? 

världens sämsta godis Tumme upp


   
SvaraCitera

slempppropp:

världens sämsta godis Tumme upp

Äggen är godare *åh ägg! en tugga och sedan lägger bort dem* (har inspelat på film) Cool men halsbanden kommer nog alltid vara populära, jag hade himla svårt och äta dem. Kanske för de skulle sitta kvar så länge som möjligt? Jag blev irriterad på dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nirvana04: 94kr med frakt. Vad sägs om det?

billigare än en butik med 20st för 20kr per förpackning


   
SvaraCitera

De finns ju i vanliga godisbutiker. 


   
SvaraCitera