Aviseringar
Rensa alla

Barnsoldater eller...


Ämnesstartare

... bara dvärgar med vapen?

Frågan vi alla bör ställa oss! [no-no]

Image


   
Citera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

dvärgar med vapen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hoppas på barnsoldater. Barnsoldater är hett, dvärgar är läskiga. I synnerhet beväpnade dvärgar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

I synnerhet beväpnade dvärgar.

Läskig syn. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Frågan vi alla bör ställa oss!

ja, känns ju angeläget när den svenska armen i dagsläget kan sammanfattas med ordet >>nedskärning<<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

dvärgar är läskiga. I synnerhet beväpnade dvärgar.

Fast dem har oftast ett coolt skägg! Skulle inte du vilja ha ett skägg som är längre än dig? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ja, känns ju angeläget när den svenska armen i dagsläget kan sammanfattas med ordet >>nedskärning<<

Är det verkligen viktigt när vi kan använda oss av dvärgsoldater i hemlighet istället?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Fast dem har oftast ett coolt skägg! Skulle inte du vilja ha ett skägg som är längre än dig?

Är rädd för dvärgar, med eller utan skägg. Och nah, skulle nog se knepig ut i skägg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Är det verkligen viktigt när vi kan använda oss av dvärgsoldater i hemlighet istället?

men dom springer ju jättelångsamt, du har ju sett på tv lixom, cepekorta ben, sen tror jag inte dom typ orkar bära en bazooka, dom lär ju lixom flyga bak av kraften, dom är ju så små


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Är rädd för dvärgar, med eller utan skägg. Och nah, skulle nog se knepig ut i skägg.

Ska uppfinna en maskin som förvandlar människor till dvärgar. Du bli mitt första mål [smile]

värdeuppgift:

men dom springer ju jättelångsamt, du har ju sett på tv lixom, cepekorta ben, sen tror jag inte dom typ orkar bära en bazooka, dom lär ju lixom flyga bak av kraften, dom är ju så små

Å andra sidan kan man bygga mycket tjockare pansar på stridsvagnar då dem av sin uppenbara storlek får plats lite varstans [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Å andra sidan kan man bygga mycket tjockare pansar på stridsvagnar då dem av sin uppenbara storlek får plats lite varstans

tror inte pansarbilar är bra, dom drar FRUKTANSVÄRT mkt bensin o en kille på tv sa att olja är typ slut eller nått


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

tror inte pansarbilar är bra, dom drar FRUKTANSVÄRT mkt bensin o en kille på tv sa att olja är typ slut eller nått

Vi kan väl pumpa dem fulla med helium och tanka dem med väte? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Vi kan väl pumpa dem fulla med helium och tanka dem med väte?

ger typ inget lyftkraft, har provat [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

ger typ inget lyftkraft, har provat [sad]

Dem bör ju i alla fall bli lättare och inte dra lika mycket [sad] Alternativt kan vi sätta dem i små flygplan som är fyllda av bomber, man får nog plats med mycket fler bomber än om det hade varit vanliga människor [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Ska uppfinna en maskin som förvandlar människor till dvärgar. Du bli mitt första mål

JAG HATAR DIG!!!!!!1111!!½!! [mad][mad][mad][mad][mad][mad]

Dold text: du ljuger, eller hur? eller hur?


   
SvaraCitera