Aviseringar
Rensa alla

Barocken


llss
 llss
Ämnesstartare
  • Vem musicerade, när spelade, vem lyssnade och var spelade man?

   
Citera
Ämnesetiketter

Gör dina skolarbeten själv. Mvh


   
SvaraCitera

rotorblad:
Gör dina skolarbeten själv. Mvh

yep..


   
SvaraCitera

Meh, trodde att det var ett stavfel för en tråd som handlade om diverse badrockar alternativt en rockbar.

Jag antar att det är för skolan?


   
SvaraCitera

Crysilis:
Meh, trodde att det var ett stavfel för en tråd som handlade om diverse badrockar alternativt en rockbar.

Jag antar att det är för skolan?

har ingen jäkla aning om va de är haha


   
SvaraCitera

är det denna generation som ska leda sverige framåt 


   
SvaraCitera

vonKissekatt:
är det denna generation som ska leda sverige framåt 

Tydligen.


   
SvaraCitera

handendärnissen:

har ingen jäkla aning om va de är haha

En bar är ett ställe dit man går framförallt för att umgås alternativt deppa. Drinkar med mera... En rockbar är när lokalen har till utseende, musik osv som man associerar med rockmusikgenre.

Badrock också kallad morgonrock.
Skönt mysplagg efter dusch, om morgonen, när man fryser...
badrock-18.jpg

Nog med OT, trådskapare, om det är skoluppgift så är det ganska så menat att du själv skall utföra den och lära dig av det.


   
SvaraCitera

Crysilis:

En bar är ett ställe dit man går framförallt för att umgås alternativt deppa. Drinkar med mera... En rockbar är när lokalen har till utseende, musik osv som man associerar med rockmusikgenre.

Badrock också kallad morgonrock.
Skönt mysplagg efter dusch, om morgonen, när man fryser...
badrock-18.jpg

Nog med OT, trådskapare, om det är skoluppgift så är det ganska så menat att du själv skall utföra den och lära dig av det.

så barock ä ett ord för allt de


   
SvaraCitera

handendärnissen:

så barock ä ett ord för allt de

Nej, jag läste hastigt "Badrocken" sedan tittade jag närmre och tänkte att den stavat fel och menade egentligen "bar-rocken" just för att Barocken är ett ganska ovanligt ord.


   
SvaraCitera

Wait... vet folk på allvar inte vad barocken är?


   
SvaraCitera

rotorblad:
Wait... vet folk på allvar inte vad barocken är?

Jag har typ ingen aning. Tycker inte att det ingår i sådant man bör kunna. Orimligt. 


   
SvaraCitera

Niklas:

Jag har typ ingen aning. Tycker inte att det ingår i sådant man bör kunna. Orimligt. 

D : Va. 
Joho! Definitivt. 


   
SvaraCitera

Samt: det är faktiskt intressant(!)


   
SvaraCitera

rotorblad:

D : Va. 
Joho! Definitivt. 

Eller asså man vet ju vad "barockt" innebär, och man vet ju att det är någon slags historisk kulturepok, så kan man ju ana vad det är, men utöver det finns noll info. Lär mig av princip ingenting som skett i historien innan år 1861. Känns onödigt.


   
SvaraCitera