Aviseringar
Rensa alla

Basinfo på Arbetsförmedlingen.


Hail
 Hail
Ämnesstartare

Nu är det så att mamma tvingat iväg mig på Arbetsförmedlingen och jag har fått en tid till "Basinformation" imorgon.
Kan någon förklara för mig lite mer ingående vad man gör där? Ska man bara sitta och lyssna eller förekommer det en massa pinsamma aktiviteter?


   
Citera

Man sitter bara och lyssnar. Jag var på den för typ 1½ vecka sedan. Rätt intetsägande, men var mest där för a-kassans skull


   
SvaraCitera
Hail
 Hail
Ämnesstartare

Budolicious:

Man sitter bara och lyssnar.

Hur lång tid tar det? Lappen säger 1.5h, verkar mycket för att bara sitta och lyssna.


   
SvaraCitera

Hail:

Hur lång tid tar det? Lappen säger 1.5h, verkar mycket för att bara sitta och lyssna.

Ähm... Hmm... 13:30 - 15:15 tog vårt. Men alltså, vi snackade ju givetvis lite också (vi som var aktiva då, vissa satt ju och höll käften med).


   
SvaraCitera
Hail
 Hail
Ämnesstartare

Budolicious:

Men alltså, vi snackade ju givetvis lite också (vi som var aktiva då, vissa satt ju och höll käften med).

Gah, precis det jag är rädd för -.-


   
SvaraCitera

Du kommer att spendera en timma med att sitta och lyssna på någon arbetsförmedlare som i princip säger "På arbetsförmedlingen kan man söka jobb" och sedan förklarar hur hemsidan fungerar ifall att någon skulle råka vara efterbliven.


   
SvaraCitera
Issen

Måste dit i veckan, annars är jag tvungen att betala de dubbla hemma... älskar såna tvång [party]


   
SvaraCitera

Issen:

Måste dit i veckan, annars är jag tvungen att betala de dubbla hemma... älskar såna tvång

Även om det är tråkigt, har du något bättre för dig? [crazy]


   
SvaraCitera
Issen

oggelgoggel:

Även om det är tråkigt, har du något bättre för dig? [crazy]

Egentligen inte, men pallar inte jobba mer nu... sen förstås, kan alltid bara hitta på att jag inte får nåt vilket jag säkert nog inte får... blir bara tvingad att betala mer hemma om jag "slackar"


   
SvaraCitera
Issen

oggelgoggel:

Även om det är tråkigt, har du något bättre för dig? [crazy]

HM!

Budolicious:

Man sitter bara och lyssnar. Jag var på den för typ 1½ vecka sedan. Rätt intetsägande, men var mest där för a-kassans skull

Man måste ju va 20, sucks 😛

Hur troligt är de, jag har bara skrivit in mig, inbokad till informationsmöte och dom har redan ringt mig om ett eventuellt uppdrag, drygt 24h efter jag var där, wtflux omg.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera