Aviseringar
Rensa alla

basiron


Ämnesstartare

Har gett de gamla ohederliga receptfria medlen en ny chans nu när jag orkar lägga tid på det. Har hållit på ca 2 veckor och huden börjar bli ganska irriterad runt näsan. Är det ok att jag tar en uppehållsdag ikväll för att låta huden hinna reparera sig eller sinkar jag effekten av verksama ämnet då?

Har alltså haft dessa rutiner:
Morgon: tvätta ansikte smörj in med kräm
Kväll: tvätta ansikte smörj in med basiron

Varje dag. Ska jag lida igenom trasiga huden eller ej?


   
Citera
Ämnesstartare

Blev också oerhört djävla torr 🙁
Förstörde min favvo handduk av misstag en gång, bleknade ju rejält utav basiron som hamnat fel [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fasiken:

Blev också oerhört djävla torr 🙁
Förstörde min favvo handduk av misstag en gång, bleknade ju rejält utav basiron som hamnat fel [sad]

har råkat bleka lite på två av mian handdukar, denna gång är jag dock lite smartare och har just fått ärva VITA handdukar. VITA. Omöjligt att förstöra.

Såg en kille en gång med jättemycket akne och blekt runt hårfästet. Han va brunhårig egentligen men hade blont runt ansiktet. SÅg roligt ut. Hoppas han fick vettig medecin sen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Postorderhoran:

har råkat bleka lite på två av mian handdukar, denna gång är jag dock lite smartare och har just fått ärva VITA handdukar. VITA. Omöjligt att förstöra.

Starka grejjer de där [cute] Då fick ja en, "Shit.. va fan äre ja har i ansiktet :o?!"

Postorderhoran:

Såg en kille en gång med jättemycket akne och blekt runt hårfästet. Han va brunhårig egentligen men hade blont runt ansiktet. SÅg roligt ut. Hoppas han fick vettig medecin sen.

Haha fan va jobbigt [sad] Men ja tänker genast på brun utan sol tjoffs då [cute] Älskar att se vimmel bilder på folk smo misslyckat med brun utan sol [badgrin][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla skit bara


   
SvaraCitera