Aviseringar
Rensa alla

bastu in apartment


Ämnesstartare

trist att fönstrerna ska bli immigt o badrummet rök så när man öppnar fönstret ser det ut som de brinner...av en diusch...aldrig träffat någon som duschar så varmt som jag, men annars blir man inte ren ju, ja o de e ju själva poängen med att duscha


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

sen i slutet av duschen så sätter man ju alltid på kallaste sidan så det blir iskallt, och man blundar självklart samtidigt så man inte får i ögonen, då känns det alltid som om att man är i ett 9e3949939493494934 mil stort hav som är iskallt

läskigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

och som rubriken säger det känns som en bastu även i vardagsrummet...OBS | stänger ej dörren katten måste tillåtas gå på kattlådan om han vill det |OBS


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angeleyes:

sen i slutet av duschen så sätter man ju alltid på kallaste sidan så det blir iskallt,

gillar att göra det ibland, det är najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mm, håret blir lenare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hatar att en kompisar har brandvarnaren precis vid dörren till duschen. så en gång när jag lämnade dörren öppen så började brandvarnaren tjuta som bara den.

kände mig som en mördare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Renesmee:

hatar att en kompisar har brandvarnaren precis vid dörren till duschen. så en gång när jag lämnade dörren öppen så började brandvarnaren tjuta som bara den.

kände mig som en mördare [sad]

haha usch, skulle få panik, vet inte hur man stänger av en sån [shake] har också min utanför


   
SvaraCitera

sj dushar ja bara au naturale dvs. när de regnar ute


   
SvaraCitera