Aviseringar
Rensa alla

Batman filmer


Ämnesstartare

Vilken Batman film är bäst,  Batman Begins,The dark knight eller The dark knight rises? Vill gärna att ni skriver vilken som är första bäst andra bäst och tredje bäst, har dock redan sett Batman Begins och The dark knight.


   
Citera
Ämnesstartare

The Dark Knight
Batman Begins
The Dark Knight Rises


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Spider-Man!


   
SvaraCitera

Dom äldre Batmanfilmerna då?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glitterbomb:
Dom äldre Batmanfilmerna då?!

Just nu vill jag bara veta om att kolla på the dark knight rises är värt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Spider-Man!

Hjärta


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea:

Just nu vill jag bara veta om att kolla på the dark knight rises är värt

Ah. Okej. Vad jag minns så var den helt okej. Men jag har inte så stor koll. Minns bara att jag tyckte dom äldre var bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Glitterbomb:
Dom äldre Batmanfilmerna då?!

Har sett alla utom en på nytt. Jag kan förstå att man gillar dem som liten unge men inte som vuxen 😛

EnesiDuliAlea:

Just nu vill jag bara veta om att kolla på the dark knight rises är värt

The Dark Knight är bäst av dem tre men The Dark Knight Rises är inte långt ifrån så se den 🙂


   
SvaraCitera
hmpf
 hmpf

The Dark Knight
Mask of the Phantasm
The Dark Knight Rises

MMMMMM-mm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De äldre suger. Batman Begins, The Dark Knight och The Dark Knight Rises är alla redan legendariska 

Gillar nog The Dark Knight Rises mest pga. Bane. Vilken inspirerande man alltså Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

EnesiDuliAlea: Just nu vill jag bara veta om att kolla på the dark knight rises är värt

Gillar du de föregående i trilogin så lär du gilla Rises också.


   
SvaraCitera

Xisco:

Har sett alla utom en på nytt. Jag kan förstå att man gillar dem som liten unge men inte som vuxen 😛

Tur att jag vägrar vara vuxen hela tiden då! Måste erkänna att det var längesedan jag såg dom men vill minnas dom som väldigt bra. Kanske bara är jag som håller fast vid bra minnen.


   
SvaraCitera

patrick bateman: Gillar nog The Dark Knight Rises mest pga. Bane. Vilken inspirerande man alltså

Inget konstigt att tänka så, det finns ju tonåringar som tänder på att bli gruppknullad av massa kostymherrar. När de väl har börjat blir de beroeende av det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Inget konstigt att tänka så, det finns ju tonåringar som tänder på att bli gruppknullad av massa kostymherrar. När de väl har börjat blir de beroeende av det.

Hjärta

1, 3 & 2. Tror jag. 


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea:

Just nu vill jag bara veta om att kolla på the dark knight rises är värt

Kompisar har sagt att den suger, så jag skulle inte se den


   
SvaraCitera